Analiza

5 gjëra që duhet të dini për reklamat në Facebook

Dec 27 2013
0 Shpërndarje
5 gjëra që duhet të dini për reklamat në Facebook

VZEuMjUPara pak javësh, Facebook lajmëroi se në rrjetin social do të fillonin të shfaqeshin reklamat. Menjëherë pas kësaj, filluan të qarkullonin spekulime në internet mbi atë se çfarë do të thoshin reklamat në rrjetin më të madh social në botë, a do t’i shqetësonin ato përdoruesit dhe cilat do të ishin realisht karakteristikat e tyre.

Prandaj, në këtë artikull, kemi bërë një përmbledhje të 5 gjërave më të rëndësishme që kanë të bëjnë me reklamat në Facebook.

1. Reklamat video do të luhen automatikisht por pa zë. Për ta hapur zërin, mjafton të klikoni në video. Me këtë veprim, videoja do të hapet gjithashtu edhe në të gjithë ekranin.

2. Reklamat kanë filluar tashmë të shfaqen që prej javës së kaluar, por ndoshta jo të gjithë prej jush do t’i shohin, pasi ato janë ende në fazë testimi tek një numër i kufizuar përdoruesish.

3. Reklamat nuk do të harxhojnë internetin tuaj me operatorët telefonikë. Ato do të fillojnë të luhen automatikisht si në desktop ashtu edhe në aplikacionet Android dhe iOS, vetëm nëse jeni të lidhur me wireless dhe jo me 3G apo 4G.

4. Nuk ka rëndësi se sa do të jetë gjatësia e tyre. Facebook në fakt nuk i është përgjigjjur pyetjes se sa do të zgjasin ato, megjithatë The Journal parashikon që mund të bëhet fjalë për rreth 15 sekonda. Themi nuk ka rëndësi pasi nëse nuk doni ta shihni, mund të ecni më poshtë në furnizuesin tuaj të lajmeve.

5. Reklamuesit duhet të kenë standarte të larta për të bërë reklama video. Facebook tarifon rreth 2 milionë $ në ditë, një çmim ky mjaft i lartë për shumicën e kompanive në treg. Gjithashtu, ata duhet të përpiqen t’i bëjnë ato sa më interesante për të tërhequr konsumatorin para se ky i fundit të vazhdojë të shfletojë postimet më poshtë. (PCWorld Albanian)

Lajmet e fundit>