Vëzhgim

Amazon nuk është ndërmarrje harduerike

Sep 30 2011
0 Shpërndarje
Amazon nuk është ndërmarrje harduerike

Por, megjithë të gjithë gjërat e mira që i ka ky tablet, duke përfshirë edhe çmimin e ulët, është e rëndësishme të përkujtohet që Amazon nuk një ndërmarrje harduerike. Mund të lindë pyetja: “Si u bë Amazon nga faqja për komercializëm elektronik kaloi në një ndërtues harduerik të gatshëm të sfidojë ndërmarrjen Apple?”. Kjo për shkak se Amazon nuk provon që të përfitojë 40% nga çdo shitje e tabletëve. Nga këndi dixhital, Amazon është një ndërmarrje mediatike. Nga një këndvështrim më i gjerë, është një treg (ajo merr më shumë duke rishitur pajisjet elektronike dhe gjërave të tejra se sa që fiton duke shitur përmbajtje të produkteve). Kindle i mbështet këto biznese.

Kjo nuk domethënë që produktet Kindle nuk janë mirë të dizajnuara ose nuk janë teknologjikisht të avancuara. Kombinimi i e-ink me rrjetin e brendshëm 3G e vendos pajisjen Kindle në një vend të rëndësishëm të ri të harduerëve.

Por edhe më tej, biznesi i ndërmarrjes Amazon nuk është hardueri. Ndërmarrja mund të humbas para në çdo Kindle (ndoshta po, ndoshta jo) dhe ata janë gjithashtu makina të rëndësishme fitimprurëse. Kjo është pse ka aplikacione për platforma të tjera: Windows, OS X, iOS, Android dhe ueb. Sa më shumë njerëz që lexojnë përmbajtjen dixhitale të ofruar nga Amazon, aq më tepër para përfiton Amazon. Sa më shumë njerëz marrin konsumatorë në përmbajtjen e tyre, aq më mirë për ndërmarrjen Amazon. Kjo është pse Kindle është kaq i rëndësishëm për Amazon. Fire zgjeron modelin e Kindle si lexues elektronik në një produkt që mund të kryejë edhe gjëra të tjera: filma, emisione televizive dhe revista me ngjyra./pcworldalbanian

Lajmet e fundit>