Blog

Disney ka krijuar një xhaketë për të simuluar eksperiencat fizike reale

Apr 26 2018
0 Shpërndarje
Disney parashikon se xhaketa do të përdoret me kufje VR për përvojat më të rënda, duke pasur parasysh se është në gjendje të simulojë përqafimet, goditjet apo grushtet, dhe në mënyrë të veçantë, ndjesinë e një gjarpri që lëkundet në të gjithë trupin. Disney ka krijuar një xhaketë për të simuluar eksperiencat fizike reale

Disney Research, MIT Media Lab dhe Universiteti Carnegie Mellon kanë krijuar një “xhaketë force” që simulon përvojat fizike për njerëzit që e veshin pajisjen. Xhaketa e forcës është e veshur me airbags të kontrolluar nga një kompjuter që fryn çantat.

Disney parashikon se xhaketa do të përdoret me kufje VR për përvojat më të rënda, duke pasur parasysh se është në gjendje të simulojë përqafimet, goditjet apo grushtet, dhe në mënyrë të veçantë, ndjesinë e një gjarpri që lëkundet në të gjithë trupin.

Xhaketa është e përbërë nga airbags me sensorë të bashkangjitur që transmetojnë forcë direkte dhe dridhje në vende të veçanta të trupit. Softueri i kontrolluar i xhaketës peshon rreth 5 kilogramë dhe ka një sistem valvulash me 26 ndarje ajri. Ajo ka mëngë të rregullueshme, dhe jeleku është i përbërë nga qese ajri. Ndarësit e ajrit janë të vendosura në pjesën e përparme të xhaketës, në pjesën e prapme, në krahët dhe në anët.

Shpejtësia, forca dhe kohëzgjatja e inflacionit dhe deflacionit mund të kontrollohet duke përdorur një software efektesh. Studiuesit në projektin Disney, MIT dhe Carnegie Mellon shkruajnë: “Në këtë fazë të punës, qëllimi është të zhvillohet teknologjia bazë për Xhaketën e Forcës që do të jetë e mjaftueshme për vlerësimin bazë psikofizik dhe për të hartuar dhe testuar efektet fillestare”. Deri më tani, këto efekte përfshijnë: rrahjet e zemrës, shi i lehtë ose i rëndë, grumbulli i mbledhjes në gjoks, trokitje e lehtë në shpatull, vibracionet.

Ka parametra të mëtejshëm të rafinimit, si kontrollimi i ndjesisë se sa shpejt po zvarritet një insekt etj. Studiuesit krijuan tre aplikacione VR në testimin e xhaketës, duke përfshirë një lojë me luftë me dëborë, një imitues i një gjarpri që zvarriteshin rreth e rrotull, dhe një simulim të “muskujve në rritje.

Ata shkruajnë: “Sistemi i përgjithshëm është shumë i rëndë dhe i kufizuar për përdoruesit. Gjithashtu, me efektet e trupit që mund të arrijë ky produkt, është e mundshme një përvojë realiteti virtuale prej 360 gradësh; megjithatë, aftësia e përdoruesit për të rrotulluar ose lëvizur në hapësirën VR është e kufizuar nga tubi që i hedh ato në ajër dhe i furnizon me vakum”. /PCWorld Albanian

Lajmet e fundit>