Analiza

Elon Musk nis luftën me median

Jun 5 2018
0 Shpërndarje
Kompania raportoi humbje rekord dhe u dogj me 750 milion $ në para të gatshme në tremujorin e fundit. Elon Musk nis luftën me median

Kampioni i energjisë së pastër dhe udhëtimit në hapsirë, i cili dukej se do të ishtë gjithmonë një yll në ngritje, është vendosur pranë një beteje me të njëjtën medie që më përparë e përkrahte. Njherë e një kohë Elon Musk ishte heroi dhe milarderi Iron Man që me teknologjinë e tij do të shpëtonte palnetin dhe do të çonte njerëz në Mars.

Anije kozmike të përdorura, makina elektrike, panele diellore, e shumë të tjera janë pajisjet që ai prodhoi, dhe mesa duket tani që ka arritur moshën 46 vjeçare, Musk gjendet në errësirë, pasi është duke gërmuar një tunel në Los Angeles për të krijuar një prototip mbi një linjë që do të eleminojë trafikun e qytetit. Një gjest shumë i mirë ky, por jo dhe aq i mirëpritur pasi janë duke qarkulluar disa video dhe hartë e tunelit të cilat cënojnë reputacionin dhe pasurinë e Musk.

Anëtarë të bordit drejtues kërkojnë të heqin nga puna drejtues të lartë të Tesla ku përfshihet edhe vëllia i Musk. Të gjitha këto lajme, Musk i konsideroi në një tweet si kaqadeshësi të gazetarëve dhe medias duke u shprehur se do të krijojë një website ku të vlerësohet e vërteta e një artikulli dhe besueshmëria e çdo gazetari të vlerësohet me pikë. Emri i platformës do të jetë Pravda.

Për disa mbështetës të Musk, kjo është një thirrje për luftë duke iu drejuar kështu gazetarëve me abuzime dhe kërcënime. Nga ana tjetër, shumë kritikë mendojnë se kjo është një shfaqje e rradhës e Musk i cili përpiqet të luajë me aktorët e medias.

Sipas një komenti të Roberto Baldwin: të shkosh prapa medias së lirë vetëm sepse kanë qënë kritikë ndaj kompanisë, nuk është sjellja e duhur për një CEO. Disa të tjerë e cilësojnë si një paragjykues, madje duke e personifikuar edhe si Donald Trump i Silicon Valley.

Por pse po ndodh kjo luftë midis Elon Musk dhe Medias? Një përgjigje mund të jetë që Tesla është në telashe dhe Musk po hedh fajin tek mediat në mënyrë që të thithë më shumë investitorë.

Një vit më parë Wall Street po e testonte kompaninë. Vlera e saj e tregut e tejkaloi atë të Ford dhe General Motors në sajë të shitjeve të modelit me bateri S sedan, një sistem autopilot dhe premtimin se një version më ekonomik i modelit 3 do të ndërtohet shpejt, duke e kthyer Tesla në një prodhues automjetesh në masë.

Hyrja në një treg gjigandësh të fokusuar në benzinë ​​për të bërë makina elegante dhe pa emisione të admiruara nga konsumatorët, ishte një sukses i jashtëzakonshëm. Pak kishin guxuar, e lëre më pas të vazhdonin. Prezantimet publike të Musk frymëzuan një frymë të këndshme midis audiencave.

Pastaj erdhi pengesa. Tesla mblodhi 126,000 makina Model S për të rregulluar bulonat. Crashes ngriti pyetje shqetësuese në lidhje me sistemet autopilot. “Prodhimi i dreqit” – fjalët e Muskut – rrënuan Modelin 3. Versioni ekonomik i premtuar ende nuk është shfaqur, duke ulur pretendimin e Teslës për të qenë një lojtar i tregut masiv.

Kompania raportoi humbje rekord dhe u dogj me 750 milion $ në para të gatshme në tremujorin e fundit. Asetet e saj dhe vlerësimi i kredive zhytën në spekulime rreth falimentimit. Tesla ka të ngjarë të ketë nevojë për një infuzion të madh parash për të mbijetuar.

“Më shumë shtyp i keq për Elon: makina Elon Musk nisur në orbitë ka rënë përsëri në Tokë dhe aksidentuar Malala Yousafzai”, tha këtë javë një titull. Këtë herë në të vërtetë ishte lajmi i rremë – një artikull satirik nga ClickHole.

Ishte një ndërhyrje e përgjakshme, me zemër të zjarrtë në reagimin e tij toksik ndaj lajmit të keq, një përzierje talljeje dhe teori komploti që synonte delegitimizimin e raporteve të shqetësimeve të Tesla.

“Çdoherë që dikush kritikon mediat, mediat shprehet “Ju jeni si Trump!” shkruan ai në tweeter. “Pse mendoni se ai u zgjodh i pari? Sepse askush nuk ju beson më. Keni humbur besueshmërinë shumë kohë më parë.

“Problemi është që gazetat janë nën presion të vazhdueshëm për të marrë klikime maksimale dhe për të fituar dollarë reklamash ose për t’u shkarkuar. Situatë e ndërlikuar, pasi Tesla nuk reklamon, por kompanitë e karburanteve fosile dhe kompanitë e makinave me gaz / naftë janë ndër reklamuesit më të mëdhenj në botë “.

Kur nuk janë në internet, tifozët e Muskut mund të lëshojnë veten duke blerë tuba zjarri tek kompania e tij tunel të quajtur Boring që shiti 20,000 copë për $500 secila. Një investim i mirë për apokalipsin e afërt të zombies, tha Musk.

Midis valës së kritikës nuk është e lehtë të parandalohet arritjet e Muskut.

I lindur në Afrikën e Jugut, ka projektuar dhe shitur një lojë video, Blastar, që në moshën 12 vjeçare. Ai studioi ekonomi dhe fizikë dhe nisi të bëhej i pasur në PayPal para se të fillonte eksplorimin e hapësirës me risi të guximshme.

Ai vendos objektiva të pamundur, për shembull në efikasitetin e karburantit, tha një inxhinier SpaceX. “Ne i themi atij se nuk mund të bëhet, pastaj kalojnë muaj duke punuar gjatë tërë kohës dhe dorëzojnë ndoshta gjysmën e objektivit, gjë që është e mahnitshme, por ne jemi pothuajse të justifikuar”.

SpaceX krijoi një objektiv të ri në shkurt duke nisur Falcon Heavy, hera e parë që një kompani private ka dërguar një raketë të tillë kaq të fuqishme në hapësirë, duke hapur rrugën për raketa edhe më të mëdha për të dërguar njerëzit në Mars. “Do të ishte mjaft mirë të vdisnim në Mars,” Musk bënte shaka me The Guardian.

Ndryshe nga shumica e CEO-ve, Musk angazhohet me klientët dhe gazetarët, megjithëse kryesisht përmes Twitter. Ai u ka thënë përkrahësve të tij shumë ftohtë se “Në rrezik të deklarimit të gjërave të qarta, unë jam kundër kërcënimeve për dhunë dhe epiteteve abuzive në çdo forum. Ju lutem mos i përdorni ato në emrin tim. ”

Media nganjëherë mungon ose zgjedh të humbasë humorin e tij. Emërtimi i vlerësimit të besueshmërisë së gazetarisë së tij, gazeta Pravda mund të mos jetë interesante, por është një përpjekje për të rikrijuar zëdhënësin e propagandës sovjetike. Dhe po, shumë gazeta janë nën presion për të marrë klikime maksimale dhe për të fituar dollarë reklamash.

Arsyeja pse Iron Man ra në Tokë, megjithatë, është se realiteti kaloi fantazinë. Ai i mbyste investitorët me një imazh të Teslas, i cili deri më tani mbetet një mirazh. Ndoshta Musk mund të bëjë ende atë të vërtetë, por juria ka hequr dorë.

Censurimi i medias është një shtrembërim. Sido që të jetë, kjo vjen drejtpërdrejt nga libri i lojës Trump, megjithëse në këtë rast mediat nuk janë gënjeshtra, janë ideologë liberalë hipokritë për rivalët e karburanteve fosile të Teslës.

Ky tregim mund të luajë edhe në nëntokë nëse media vazhdon të raportojë skepticizëm rreth vizionit të Muskut për një labirint të Los Anxhelosit, me disa që e quajnë atë një fantazi të plutokratit, ndërsa të tjerët një mashtrim.

Një prezantim i kohëve të fundit publik i organizuar nga Musk ishte mjaft i kontrolluar  – pa kamera televizive, hyrje me rezervë, pyetje të para-aprovuara – dhe të mbushura me një turmë të gëzueshme. Pyetja e fundit: “A do të organizohet një parti e madhe para prezantimit të tunelit?” /CIO Albanian

Lajmet e fundit>