Lajmet

Facebook akuzohet për dhënien e aksesit të të dhënave të përdoruesve për mbi 60 prodhues pajisjesh

Jun 4 2018
0 Shpërndarje
Raporti thotë se Facebook ka bërë marrëveshje të ngjashme me "të paktën 60 prodhues të pajisjes" Facebook akuzohet për dhënien e aksesit të të dhënave të përdoruesve për mbi 60 prodhues pajisjesh

Një raport nga The New York Times ka akuzuar Facebook për ndarjen e sasive të papërshtatshme të të dhënave të përdoruesit me prodhuesit e pajisjeve si Apple, Microsoft, Samsung dhe BlackBerry.

Që 10 vite më parë, Facebook filloi të bëjë marrëveshje me këto kompani për t’i ndihmuar ato të ndërtojnë aplikacione Facebook për telefona dhe tabletë dhe të integrojnë funksionalitetin e Facebook në sistemet e tyre operative.Që këto integrime të funksionojnë,Facebook u ka dhënë këtyre kompanive akses në të dhënat e përdoruesve përmes të ashtuquajturave API private.

Times sugjeron që niveli i aksesit që u jepet kompanive shkakton shqetësime rreth pajtueshmërisë së Facebook me legjislacionin e privatësisë së FTC.Facebook e hedh poshtë këtë pretendim dhe thotë se marrëveshjet e tij ishin të studiuara dhe të kontrolluara më së miri.

Me një login, një aplikacion ishte i aftë të grumbullonte të dhëna nga afër 300,000 përdorues.

Raporti i Times përfshin një shembull se si këto API private ndajnë të dhëna.Duke përdorur një smartfon BlackBerry 2013,një reporter përdorte llogarinë e tij të Facebook për të hyrë në softuerin e pronarit të BlackBerry,i cili kombinon rrjetin social me mesazhe dhe email.

Pas kësaj,softueri i BlackBerry ishte në gjendje të merrte jo vetëm të dhëna rreth 556 miqve të Facebook të reporterit por gjithashtu “identifikimin e informacionit” që i përkiste rreth 300,000 miqve të gazetarit.Times vëren se ky nivel i ndarjes së të dhënave është kundër politikës së privatësisë së Facebook,e cila lejon vetëm aplikacionet e palëve të treta të kërkojnë emrat e miqve të përdoruesve.

Raporti thotë se Facebook ka bërë marrëveshje të ngjashme me “të paktën 60 prodhues të pajisjes”,por nuk është e qartë se çfarë niveli të aksesit të të dhënave është rënë dakord në secilin rast.

Mbrojtja kryesore e Facebook këtu është se këto ishin marrëveshje të nevojshme dhe kur përdoruesit hynë për aplikacionet ose shërbimet e krijuesit të pajisjes,ata ishin në gjendje të jepnin pëlqimin (ose jo) për të ndarë të dhënat e tyre.

Sidoqoftë, siç vëren Times, ka gjasa që,midis këtyre marrëveshjeve dhe skandalit të Cambridge Analytica,i cili zbuloi se si zhvilluesit e palëve të treta po shfrytëzonin politikat e Facebook për të aksesuar sasi të mëdha të të dhënave nga platforma e kompanisë.

Është kjo një tjetër histori si ajo e Cambridge Analytica apo diçka tjetër?

Facebook thotë se të dy situatat janë shumë të ndryshme dhe,me të vërtetë,duke ndarë të dhënat personale me zhvilluesit ose firmat e marketingut nuk është e njëjtë me ndarjen e tyre me kompanitë e mëdha të teknologjisë.Këto të fundit kanë burimet për të mbrojtur informacionin,mund të mbajnë përgjegjësi nëse e keqpërdorin atë dhe nuk bëjnë para nga shfrytëzimi i të dhënave të përdoruesit.

Sidoqoftë,ajo që zbuloi në të vërtetë skandali i Cambridge Analytica ishte se ekosistemi dixhital i sotëm është ndërtuar mbi shkëmbimin relativisht të lirë të informacionit personal dhe sa e lehtë është për kompanitë e teknologjisë që të modifikojnë konceptin e pëlqimit të përdoruesit duke i bërë njerëzit të bien dakord për të ndarë të dhënat pa e kuptuar saktësisht se çfarë po pranojnë.

Në rastin e marrëveshjeve të Facebook me krijuesit e pajisjeve,është e drejtë të pyesim nëse përdoruesit që hynë në softuerin e Hub të BlackBerry,për shembull,vërtet e dinin se si do të ndaheshin dhe përdoreshin informacionet e tyre.Dhe ndërsa Facebook thotë se tani po mbyllen këto partneritete(22 kanë përfunduar dhe një numër i panjohur ka mbetur),është e qartë se pozicioni më i lartë i kompanisë në industri ishte pjesërisht i ndërtuar mbi këto lloj marrëveshjesh.

Kur CEO i Facebook Mark Zuckerberg u shfaq para Kongresit në mars,ai theksoi se kompania u jep përdoruesve kontroll të plotë mbi të dhënat e tyre dhe se çfarë ndodh me to. “Çdo pjesë e përmbajtjes që ndani në Facebook ju e zotëroni,”tha Zuckerberg.

Ju keni kontroll të plotë mbi atë se kush e sheh dhe si e ndani atë. Por marrëveshjet e Facebook me prodhuesit e pajisjes-edhe nëse ato janë një praktikë e zakonshme- tregojnë se “kontrolli i plotë” nuk e nënkupton domosdoshmërisht atë në kuptimin e plotë. /PCWorld Albanian

Tags >

Facebook
Lajmet e fundit>