Lajmet

Facebook ka vendosur të ndalojë reklamat e aksesorëve të armëve për përdoruesit nën moshën 18 vjeç

Jun 18 2018
0 Shpërndarje
Prej 21 qershorit, reklamuesit që promovojnë pajisje armësh duhet të kufizojnë audiencën e tyre për të paktën 18 vjeç e lart. Facebook ka vendosur të ndalojë reklamat e aksesorëve të armëve për përdoruesit nën moshën 18 vjeç

Rrjeti social Facebook njoftoi se do të parandalojë reklamuesit që të tregojnë reklama aksesoresh për armë për të miturit.

Ky veprim vjen pas ngjarjeve vdekjeprurëse në Parkland, Fla dhe Santa Fe, Teksas. “Ne tashmë ndalojmë reklamat për shitjen e armëve dhe modifikimet si revista,” shpjegoi Facebook, në një postim në blog.

“Sidoqoftë, reklamuesit kanë qenë në gjendje të promovojnë aksesorë të tjerë të armëve, duke përfshirë produktet që janë montuar në armë për qëllime të ndriçimit, zmadhimit ose përqëndrimit në një objektiv, si dhe aksesorë dhe pajisje rripash”.

Prej 21 qershorit, reklamuesit që promovojnë pajisje armësh duhet të kufizojnë audiencën e tyre për të paktën 18 vjeç e lart.

“Kjo do të thotë që ne kemi një standard edhe më të lartë për atë që lejohet dhe përse ne kemi zgjedhur për të kufizuar aksesorët e armëve tek një audiencë vetëm për të rriturit”, shkruhej në postim.

Facebook shpjegoi se, ndryshe nga postimet e miqve apo faqeve, reklamat marrin shpërndarje të paguar në rrjetin social. “Kjo do të thotë që ne kemi një standard edhe më të lartë për atë që është e lejuar.”

Më parë këtë vit, YouTube, e cila është në pronësi të Google, solli kufizime në video të caktuara me armë zjarri dhe pajisje. Ky veprim nxiti një protestë nga mbrojtësit e armëve. /PCWorld Albanian

Tags >

Facebook
Lajmet e fundit>