Lajmet

Facebook ndalon rezultatet e sponsorizuara

Jun 14 2013
0 Shpërndarje
Facebook ndalon rezultatet e sponsorizuara

Facebook-u është duke larguar rezultatet e sponsorizuara nga kërkimi pas më pak se një vit nga paraqitja e këtij shërbimi.

“Duke mbajtur qëllimin e riorganizimit të produkteve tona të reklamimit, duke filluar nga korriku reklamuesit më nuk do të jenë në gjendje që të blejnë rezultatet tona të sponsorizuara,” tha një zëdhënës i rrjetit Facebook për CNET.

Njësia e dështuar, që iu mundëson reklamuesve që të arrijnë tek përdoruesit gjatë procesit të kërkimit, sugjeron që ndërmarrja ende është duke u përpjekur që të kuptojë mënyrën më të mirë për të monetizuar vëmendjen në kërkime, diçka të cilën sfiduesi Google para një kohe të gjatë ka filluar që ta përdorë.

Njësia po ashtu me gjasë nuk e ndërron kursin me Kërkimit Grafik, që është makina e kërkimit në fazat e hershme e rrjetit shoqëror për njerëzit, vendet, interesat dhe foto-pyetësorët e sofistikuar.

Në prill, Facebook filloi që të testojë reklamat në faqet e rezultateve të Kërkimit Grafik, ndonëse njësitë ende nuk janë mësyrë tek kërkesat e ndonjë personi.

Nëse i besoni rrjetit Facebook, vendimi i tij që të largojë rezultatet e kërkimit të sponsorizuar është dështim më i vogël se sa që është të kuptuar që reklamuesit janë duke arritur audienca të reja përgjatë produkteve të tjera të reklamimit. (PCWorld Albanian)

facebook reklama

Lajmet e fundit>