Biznes

Google gjykon reklamuesit e Youtube me ndjekjen e shikimeve për Nielsen-in

Nov 14 2013
0 Shpërndarje
Google gjykon reklamuesit e Youtube me ndjekjen e shikimeve për Nielsen-in

Në një përpjekje për të gjykuar reklamuesit e mëdhenj, Google është duke filluar që t’i mundësojë Nielsen-it që të ndjekë shikimet e reklamave në YouTube, raporton Adweek.

Deri së fundi, Google do të ofronte vetëm matjet e veta për suksesin e reklamave në YouTube, gjë e cila nuk pëlqehej edhe aq nga reklamuesit.

“Unë nuk do të blej nga Turner dhe të pranojë një dëshmi me betim nga Turner duke thënë që reklamat e tyre televizive punojnë, apo jo?” – shpjegon një ekzekutiv i mediave për Wall Street Journal, duke përdorur reklamat në Time Warner si një shembull.

Duke i mundësuar Nielsen-it ndjekjen – ku shumë reklamues tashmë mbështeten diku tjetër, Google do të mundësojë që të bëhet demonstrimi më i mirë se sa efektive janë në të vërtet reklamat në YouTube.

Journal raporton që Google filloi që t’i mundësojë ComScore një shërbim të ngjashëm përpara Nielsen-it, por që familjariteti i Nielsen-it e bën atë opsionin e parapëlqyer për disa.

Ndonëse Nielsen më parë ishte penguar nga ndjekja e etiketave në reklama, tashmë është raportuar që ata do të kenë mundësi që të jenë në faqet e Google në fillim të vitit të ardhshëm.

Google konfirmoi ndryshimin për Journal, duke thënë që ishte si reagim ndaj reklamuesve të cilët ishin duke shikuar për masa domethënëse për suksesin e reklamave.

Google ka qenë duke eksperimentuar me ndryshime që do të mund ta bënin biznesin e vet më fitimprurës dhe, duke i mundësuar Nielsen-it që të futet, YouTube mund të fillonte që të shihte oferta më të mëdha për reklama se më parë. (PCWorld Albanian)

youtube-logo_large_verge_medium_landscape

Tags >

youtube
Lajmet e fundit>