Analiza

Influenca sekrete e Chrome OS

Dec 13 2010
0 Shpërndarje
Influenca sekrete e Chrome OS

HTTP dhe HTML, protokollet kryesore të web, kanë qenë të dizajnuara për të ruajtur informacione në mes të seancave të shfletimit nëse përdoruesi në mënyrë specifike e ka rregulluar ta bëjë atë.

Cookie-t, përmbajtja e magazinuar e shfletuesit dhe performancat tjera rujanë të dhëna më shumë në mes të sesioneve se sa ju do të mendoni.

Me shfletuesit e tanishëm të web, përveç nëse ju me qëllim ruani një faqe web në hard drive, megjithatë ju nuk do t’i keni ato pasi ju të rilansoni shfletuesin apo të restartoni kompjuterin tuaj.

Kjo është edhe një përdorueshmëri dhe funksionalitet i sigurisë, edhe pse as nuk është efektiv në atë mënyrë njëherë për njëherë. Sa më pak të dhëna që ju ruani në mes të seancave, aq më e ulët është shanca për malware apo skriptet e këqija të korruptojnë të dhënat tuaja apo aplikacionet.

Malware riprodhojnë vetën pa pasur nevojë për shfletues, megjithatë, edhe skriptet e këqija do të rrëzohen me blue-screen në PC-në tuaj.

HTML5 është projektuar për t’i lejuar të gjitha këto aplikacione të nivelit të lartë me web-shfletuesin përpara, të punojnë me më shumë efikasitet duke i dhënë atyre një vend për të ruajtur të dhëna në hard drive, ku ajo mund të jetë rihapur më vonë, dhe një mënyrë më fleksibile për të përdorur memorie cache që web-shfletuesit tashmë mvaren nga ajo.

Ideja është që të bëhet e sigurtë nëse përdoruesit e sigurtë nuk do ta humbasin një projekt për një letër të zemëruar të zgjedhjes së tyre PAC, apo dokumentet e Google App që janë duke punuar kur dikush është duke udhëtuar mbi Ethernet apo WiFi jashtë.

Cookie-të punojnë në të njejtën mënyrë – ruajnë informacionin e koduar në folderët sekret në direktorinë e shfletuesit tuaj. Por të dhënat e HTML5 tuaj nuk i’u dërgohen automatikisht faqeve që ju i vizitoni, dhe nuk ruajnë në hard diskun tuaj nëse ju bëni dy gjëra me qëllim.

Ka në fakt dy forma të ruajtjes të ndërtuar në HTML5 – lokal dhe web. Web magazinimi punon në të njejtën mënyrë sikur adresimi lokal – në qoftë se ju nuk jeni programer i cili ka nevojë të kodojë në diferencën mes dyjave – kështu që ne do të rrimë me lokale tani për tani.

Vargu që mban të dhëna mund të jetë çdo gjë që mbështetet nga Java Script, megjithatë, ju duhet të jeni në gjendje të futni në përdorim shumicën e gjërave që ju keni gjetur online në shfletues të mbështetur nga HTML, edhe nëse ju nuk jeni të konektuar drejtë.

Google Gears është dashur të bëjë shumë gjëra të ngjashme, derisa Google ka lëshuar atë në fund të vitit për të kaluar në favor të HTML5. Silverlight e bëri atë për një kohë, por Microsoft është duke lëvizur larg nga kjo në favor të HTML5, gjitashtu.

Flash ka qenë në atë pozitë për një kohë, por është në një rrugë tjetër. HTML5 është quajtur në fillim si vrasësi i Flash. Apple e urren atë dhe në vend të saj përdorë HTML5. Flash është i ngadaltë në krahasim me Gears dhe Silverlight, dhe i gjithë softueri që po paraqet konkurrencë në treg e mbështetin më lehtë HTML5 se sa përleshjen.

Web magazinimi

Kryesisht dokumentet e depozituara në online duhet të ruhen në një bazë të dhënash – zakonisht e quajtur Web SQL – në vend të brendësisë së shfletuesit.

Zhvilluesit e aplikacioneve mund të shkruajnë për ata që mjaft lehtë përdorin dy rrugë të sinkronizimit të të dhënave apo shkarkimeve, kështu që nga vështrimi i përdoruesit, nuk është diferencë e madhe përveç që ju mund të keni qasje kur ju nuk jeni të konektuar.

Memorizimi i aplikacioneve

Application Cashing është e menduar të bëjë aplikacionet të funksionojnë më shpejtë përmes shkarkimit të softuerit në një memorje në kompjuterin tuaj dhe pastaj të ruajë në një seksion të veçantë të magazinimit offline.

Nëse përmbajtja e memorizuar është për një uebfaqe të lojës që ju zakonisht e vizitoni, kodi JAVA, CSS, ikonat, imazhet, tingujt dhe të dhënat tjera që janë pjesë e lojës do të ngarkohen menjëherë sepse ato janë të ruajtura në hard diskun tuaj dhe nuk kanë nevojë të shkarkohen.

Analistët thanë se HTML5 do të fillojë në mënyrë të njejtë si Flash – duke bërë lojra dhe animacione të lehta apo të bëj kodimin e aplikacioneve lokale. Sistemi është i aftë për të mbështetur kod shumë më të fuqishëm, por nuk do të marr siguri të lartë, dhe do të ketë aplikacione kritike për biznes në vitet e ardhshme./pcworld.al

Lajmet e fundit>