Analiza

Ka njerëz në Google+, por mbase ata po ju injorojnë

Mar 10 2012
0 Shpërndarje
Ka njerëz në Google+, por mbase ata po ju injorojnë

Libri duket se është i ngjashëm me një udhëzues se si të përdoret Google+ për njerëz të cilët ende duhet të zbulojnë një arsye të mirë për të kaluar pak kohë në të.

Por, sa i përket pyetjes Kawasaki: A është Google+ një qytet fantazmë i rrjetit shoqëror? Sipas Gundotras, ky është njëri nga komunitetet më së shpejti i rritur me rreth 90 milionë përdorues të cilët janë regjistruar që kur u lëshua vetëm 6 muaj më parë. Por së fundi ata kanë zgjedhur që të përqendrohen në një numër të ndryshëm të dërguar – Gundotra tha që janë 100 milionë vetë duke e përdorur rrjetin Google+ së paku njëherë çdo 30 ditë dhe 50 milionë të cilët janë aktivë çdo ditë. Por ekziston këtu pengesa: nëse e përdorni ndonjë shërbim të lidhur me Google+, si YouTube ose Chrome ose Gmail, jo domosdosshmërisht e nevojshme që të bëhen postime në rrjetin Google+ — është e barabartë me numrin e “pëlqimeve” që dalin nga statistikat për rrjetin Facebook.

Google+, tha ai, është në fakt Google 2.0 duke i larguar muret e vjetra që e ndanin identitetin e një përdoruesi dhe si ata kanë shkëmbyer me familjen dhe miqtë përgjatë produkteve të ndryshme të ndërmarrjes Google. Qëllimi është që të shpërngulet Google nga të qenit thjesht një organizues i faqeve, por të jetë në gjendje të kuptojë se çfarë dhe kur është e rëndësishme diçka për njerëzit.

Kjo sipas tij mund të ketë një ndikim të madh në përvojën e kërkimit. Duke qenë në gjendje që të ushqehen vëzhgimet e një shoku dhe vlerësimet në një rezultat të personit kur kërkimi aktivisht është, thotë ai, shumë i fuqishëm. Hulumtimi i tyre tregon që klikimi hedh një ndikim të madh kur gjëja e kërkuar është e lidhur me komentet e shokëve. Kjo mund të mos jetë befasuese. Kjo paraqet një shembull tjetër të fuqisë së rekomandimeve personale.

Ai beson që madje edhe duke e ditur pjesën më të madhe të informacionit për një person – mund të jetë shndërruese sa i përket cilësisë së përvojës së kërkimit dhe iu ndihmon atyre në arritjen e qëllimit të tyre në kthimin e reklamave në përmbajtje.

Kawsaki tregoi shqetësimin për ndikimet rezultuese për privatësi dhe përdorimit të të dhënave personale. Gundotra iu përgjigj duke thënë që Google+ është “i mirë për një fishkëllimë, i mirë për britmë”. Me fjal të tjera, individi mund të vendosë se sa privat dhe sa publik dhe sa e dukshme është kjo për përdoruesin.

I kthehemi sërish pyetjes për qytetin fantazmë. Gundotra tregon që nëse shkoni në Goolge+ dhe asnjë nga shokët tuaj nuk janë atje – kjo mund të jetë sepse ju në fakt nuk e keni një të tillë! Kjo është, ata nuk iu kanë përfshirë në rrathët e ndryshëm të miqve dhe familjes. E vërteta mund të lëndojë, por natyrisht që nuk është një arsye detyruese për t’u zgjatur në një faqe shoqërore që dukshëm thekson faktin që ju nuk jeni aq të njohur aq shumë sa mendoni. Sa i përket 300 shokëve në rrjetin Facebook, kjo tregon që ju mund të mos i njihni ata, por së paku ata iu kanë mundësuar që të hyni në grupin e tyre./pcworldalbanian

Lajmet e fundit>