Lajmet

Pse u ndëshkua Google nga Komisioni Evropian?

Jul 26 2018
0 Shpërndarje
BE i sheh këto si masa antikonkurruese që Google përdorte për të zgjeruar dominimin e motorit të saj të kërkimit. Pse u ndëshkua Google nga Komisioni Evropian?

Bashkimi Europian ka gjobitur Google me një gjobë prej 4.3 miliardë euro, ekuivalente me 5 miliardë dollarë. Kjo është gjoba më e madhe që çdo organizatë qeveritare ka dhënë ndonjëherë për shkelje të ligjit.

Çfarë bëri Google për të garantuar këtë lloj vëmendjeje dhe a ishte e justifikuar?

Nga ana e BE janë dhënë tre arsye kryesore për gjobën dhe të gjitha lidhen me Android:
• Google kërkon nga prodhuesit e telefonave të Android të parainstalojnë aplikacionin Google Search dhe shfletuesin Chrome nëse duan akses në Play Store.
• Google i ka paguar disa prodhuesve të telefonave të mëdhenj dhe operatorëve të rrjeteve të telefonisë celulare që të vendosin paraprakisht aplikacionin Search në pajisjet e tyre
• Përveç kësaj, Google i pengoi prodhuesit që parainstaluan ndonjë aplikacion të Google për të shitur një pajisje të vetme të zgjuar mobile që drejton një version alternativ (ose të pjesshëm) të Android.

BE i sheh këto si masa antikonkurruese që Google përdorte për të zgjeruar dominimin e motorit të saj të kërkimit. Pak kohë më parë Google u përball me një gjobë prej 2.4 miliardë euro (2.8 miliardë dollarësh) nga BE për praktika të ndryshme monopoliste. Mbase mënyra më e mirë për të kuptuar këtë situatë do të ishtë hedhja e një vështrimi tek marrëdhënia e Google me kompanitë e tjera në ekosistemin Android.

Natyra e Burimeve të Hapura të Android

Android është, në pjesën më të madhe, një projekt me burime të hapura. Kompanitë si Samsung, HTC, LG dhe Amazon janë të lirë të përdorin Android në produktet e tyre ashtu si ata dëshirojnë. Shumë kompani kanë miratuar Android si një mënyrë për të kursyer para. Ata mund të japin një pajisje plotësisht funksionale pa pasur nevojë të bëjnë kërkime dhe të punësojnë inxhinierët e nevojshëm për të ndërtuar një sistem operativ nga e para. Individët janë të lirë të përdorin Android në cilindo kapacitet.

Marrëdhënia e Google me OEM dhe transportuesit

Google nuk licencon Android ose nuk paguan asnjë tarifë. Në vend të kësaj, Google vendos termat dhe kushtet për dhënien e aksesit në Play Store dhe aplikacionet e tjera të Google. Rasti i fundit i BE-së përqendrohet rreth këtyre kushteve.

Nëse një kompani dëshiron të shesë një pajisje që vjen me Play Store, duhet gjithashtu të ofrojë Google Search. Google nuk kërkon që Chrome të jetë shfletuesi i parazgjedhur, por ka ofruar stimuj financiarë për disa prodhues dhe transportues për ta bërë këtë. Është më pak e shqetësuar me OEM-të që sigurojnë ndërfaqe alternative, siç është përvoja e Samsung,HTC Sense, dhe UX e LG.

Rëndësia e dyqaneve të aplikacioneve

Një nga arsyet kryesore që shumë zgjedhin një smartfon të caktuar janë aplikacionet qëai ofron. Shumë përdorues të iPhone rrinë me ekosistemin e Apple për shkak të iMessage dhe FaceTime. Integrimi i aplikacionit Google është arsyeja që një numër i madh njerëzish zgjedhin dyqanet Android.

Njerëzit nuk duan të përdorin një dyqan aplikacioni që ka pak aplikacione. Dhe zhvilluesit kanë pak arsye për të vënë softuer në një dyqan të aplikacioneve me relativisht pak përdorues.

Ndryshe nga Apple, Google zgjodhi që suksesin e Play Store ta bënin të mundur kompani të tjera. Pra, pa këto kompani, Play Store nuk do të kishte fituar mjaft hapësirë në treg për të tërhequr zhvilluesit. Dhe tani që Play Store është aq i madh sa është, Google e shfrytëzon atë si një mënyrë për t’i bërë kompanitë të bëjnë atë që ajo dëshiron.

Aleancat

Kur një prodhues hyn në një marrëdhënie me Microsoft, është duke rënë dakord për të dërguar një produkt të Windows. Prodhuesit e Android, megjithatë, nuk janë në biznesin e telefonave Google. Ata bëjnë pajisjet e tyre, të cilat kanë sistem Android dhe përdorin Play Store. Çështja komplikohet kur kompanitë e përfshira janë po aq konkurrentë sa ata që janë aleatë. Është edhe më e komplikuar nga fakti se strategjia Google nuk përfshin vetëm dominimin në celular, por dominimin si një motor kërkimi, shfletues ueb, ofrues emailesh dhe më shumë.

Microsoft

Nga ana tjetër ashtu si Google edhe Microsoft është I njohur në këto lloj situatash dhe dy rastet e fundit që përfshijnë Microsoft janë: Në vitin 2004, Komisioni Evropian gjobiti Microsoft 497 milionë euro (784 milionë dollarë). Kjo ishte për synimin e monopolit pranë saj në tregun e desktop PC për ta bërë Windows Media Player dominues mbi lojtarët e tjerë të mediave. Gjithashtu në vitin 2009 erdhi një tjetër ndëshkim për Microsoft, ku BE pretendonte pë një tjetër shkelje të ligjit.

Padia e Apple

Megjithatë Google dhe Microsoft nuk janë të vetmit. Në vitin 2012, qeveria e Shteteve të Bashkuara dërgoi Apple dhe disa botues të mëdhenj librash në gjykatë me dyshimin e komplotit, për të rritur dhe rregulluar çmimin e ebooks. Apple shkoi në gjykatë dhe në fund iu desh të paguante një gjobë prej 450 milionë dollarësh. Arsyeja e këtij dënimi ishte tentativa për të dominuar dhe ndihmuar krijimin e industrisë së botimeve të librave digjital.

Pra dukshëm kompanitë ndër më të mëdhatë si Google, Apple, apo Microsoft kanë tentuar të njëjtat synime dhe janë përballur me të njëjtat pasoja. Këto dhe të tjera janë të gjitha kompani gjigante amerikane, influenca e të cilëve arrin në të gjithë botën. Mos u habitni nëse institucionet përpiqen ta kufizojnë atë pushtet. Politika globale ndikon në mënyrën se si njerëzit ndërveprojnë me kompanitë e teknologjisë gjigande nga vende të tjera, si Huawei (Kina), Samsung (Korea) dhe Sony (Japoni).

Lajmet e fundit>