Blog

Si do t’i shpenzonim nëse kemi vetëm 100 dollarë për reklamim në Facebook

Jul 30 2018
0 Shpërndarje
Si do t’i shpenzonim nëse kemi vetëm 100 dollarë për reklamim në Facebook

Jo të gjitha ekipet e mediave sociale kanë një buxhet të madh për të shpenzuar në fushatat e tyre të reklamimit në Facebook. Dhe, edhe në qoftë se ky buxhet është I  madh, gjithmonë ka vend për të kursyer para dhe për të rritur ROI.

Një rast i tillë mund të konsiderohet edhe  një buxhet prej 100 dollarësh dhe hapat që ju mund të ndërmerrni për t’I shpenzuar në një formë sa më efikase për reklamimin në Facebook.

Përformanca e përmbajtjes.

Pasi të jepet buxheti juaj prej 100 dollarësh, gjëja e parë që duhet të bëni është të shikoni përmbajtjen tuaj ekzistuese të mediave sociale.

Shikoni sa komente, pëlqime, lidhje klikime ose shikime brenda 24 orëve (nëse është një video) ka fituar përmbajtja juaj. Pasi të krijoni postimin tuaj, mund ta rrisni performancën e tij nëpërmjet funksionit Boost Post, në vend që të krijoni një reklamë të re.

Funksioni Boost Post i Facebook ju lejon të ktheni lehtësisht çdo postim nga faqja juaj e biznesit në Facebook në një reklamë. Mund të rregullojë buxhetin tuaj, audiencën, vendosjen dhe afishimin e postimeve për të nxjerrë më të mirën nga fushata juaj.

Targetimi I audiencës.

Me një buxhet të tillë të kufizuar, ju doni të siguroheni që jeni duke synuar audiencën më të mirë për markën tuaj. Jini realist dhe hulumtoni sa më shumë në mënyrë që të jeni sa më saktë që të jetë e mundur.

Me një buxhet të kësaj madhësie, mos u përpiqni të arrini njerëzit në nivel global. Për rezultate optimale, lokalizoni synimin tuaj në rajone më të vogla gjeografike dhe regjistrojeni atë.

Një pjesë themelore e këtij procesi është të zbulojmë se si njerëzit ndërveprojnë me markën tuaj në Facebook. Kuptoni se ku jeni duke u përpjekur të arrini dhe jini strategjik kur bëhet fjalë për rritjen e audiencës suaj. Në këtë rast, mund të sugjerohen dy mënyra të thjeshta për të optimizuar synimin tuaj në një buxhet të kufizuar:

  • Ndërtoni një audience të zakonshme dhe synoni përdoruesit e rinj që kanë vizituar faqen tuaj te internetit ose janë regjistruar për listën tuaj të postës elektronike..
  • Krijoni një audiencë të dukshme bazuar në klientët tuaj ekzistues. Facebook do të identifikojë cilësitë e përbashkëta midis përdoruesve dhe do të gjejë klientë potencialë të rinj me të dhëna dhe sjellje të ngjashme demografike në Facebook. Për të kuptuar nëse audienca juaj është përcaktuar siç duhet, i kushtoni vëmendje matësit në pultin e menaxherit të reklamave të Facebook.

Mësoni se cili është suksesi.

Ndërsa po ndërtoni audiencën tuaj, është e rëndësishme që të keni  qëllime të qarta. Bazuar në objektivin tuaj, mund të krahasoni dy grupe të audiencës për të parë se cila është më e suksesshme dhe pastaj rivendosni buxhetin tuaj për atë audiencë.

Është e rëndësishme të dini se si është përcaktuar suksesi për biznesin tuaj. Përcaktoni qëllimet tuaja dhe treguesit kryesorë të performancës (KPIs) dhe sigurohuni që të gjitha përmbajtjet e reklamës në Facebook po punojnë në kuadër të mbështetjes së këtyre objektivave.

Vendosni standartet tuaja dhe mos harroni se mënyra se si një kompani tjetër përcakton suksesin mund të jetë ndryshe nga përkufizimi juaj. Sipas udhëzuesit  për ROI-në e mediave sociale, është e rëndësishme të përdorim metrika që tregojnë se si media sociale ju ndihmon të arrini objektivat tuaja.

Këto metrika mund të përfshijnë:

  • Arritje
  • Angazhimi i audiencës
  • Trafiku i faqes
  • Udhëheqja
  • Regjistrime dhe konvertime
  • Të ardhurat

Gjatë përcaktimit të KPI-ve, kushtojini vëmendje funksionit ” When You Get Charged” nën faqen e optimizimit përpara se të vendosni reklamën tuaj. Ky seksion ju lejon të zgjidhni midis përshtypjeve, klikimeve për lidhje ose objekteve të tjera specifike të përmbajtjes. Zgjedhja e opsionit të formateve specifike ka provuar të jetë shumë më efektiv në kosto se sa duke u ngarkuar për përshtypjet ose klikimet e lidhjeve.

Monitoroni dhe optimizoni performancën.

Me një buxhet kaq të vogël, monitorimi i performancës së reklamës është thelbësor. Gabimi më i madh që menaxherët e reklamave sociale bëjnë është të harrojnë – ose nuk dinë se si – të monitorojnë reklamat e tyre.  Në këtë rast rekomandohet kontrollimi i performancës suaj të reklamës çdo dy orë. Për të përcaktuar se cilat reklama po marrin rezultate, rekomandohet vendosja e Facebook Pixel.

Një piksel në Facebook është një kod që vendosni në faqen tuaj të internetit që ju ndihmon të gjurmoni të dhënat dhe konvertimet nga reklamat tuaja në Facebook.

Shpesh ndodh që grupe të caktuara audience thithin buxhetin tuaj përmes klikimeve, por që nuk konvertohen kurrë. Gjithashtu rekomandohet vendosja e ndjekjes së konversionit me parametrat e UTM-it – kodet e shkurtra të tekstit shtohen në URL që ndjekin të dhënat për vizitorët e uebit dhe burimet e trafikut.

Këto të dhëna ju ndihmojnë të fokusoni më shumë përpjekjet tuaja- kështu që ju mund të kurseni para dhe të rrisni performancën.

Një tjetër pjesë kyçe e çdo fushate është testimi. Ndërsa  100 dollarë nuk do të ofrojnë shumë mundësi testimi, ju mund të bëni teste të vlefshme A / B thjesht duke ngritur buxhetin tuaj në $ 200. Testoni kopje, imazhe dhe formate të ndryshme (video, statike, etj.)

Dhe përdorni të dhënat që mblidhni për të ndërtuar fushatat e ardhshme të reklamave. Pa marrë parasysh madhësinë e buxhetit tuaj, marrja e vendimeve të mençura është e rëndësishme kur bëhet fjalë për drejtimin e fushatave të suksesshme të Facebook.

Tags >

Facebook
Lajmet e fundit>