Ja se si

Si vendos Instagram çfarë të na dali kur hapim aplikacionin

Jun 8 2018
0 Shpërndarje
Algoritmi Instagram përdor një sistem automatik bazuar në sjelljen dhe ndërveprimet e kaluara të çdo përdoruesi individual Si vendos Instagram çfarë të na dali kur hapim aplikacionin

Në korrik 2017, Instagram zëvendësoi rendin kronologjik me të cilin paraqitet përmbajtja e tij për secilin përdorues me një algoritëm të organizuar që i përshtatej tipareve të çdo përdoruesi. Para kësaj, kompania pretendon se 800 milionë abonentë të saj kanë humbur 70 për qind të postimeve të njerëzve që kanë ndjekur dhe 50 për qind të atyre të miqve të tyre; algoritmi ri ju lejon të shihni 90 për qind të postimeve të postuara nga miqtë dhe të kaloni më shumë kohë në aplikacion.

Instagram, i cili i përket Facebook-ut, nuk i kishte shpjeguar saktësisht kriteret e algoritmit, deri para pak ditësh, kur ftoi një grup gazetarësh në zyrat e reja në San Francisko.

Tre kriteret themelore të algoritmit

Algoritmi Instagram përdor një sistem automatik bazuar në sjelljen dhe ndërveprimet e kaluara të çdo përdoruesi individual. Për këtë arsye, edhe nëse dy përdorues ndjekin të njëjtat llogari, postimet nuk do të shfaqen në të njëjtën mënyrë, sepse sistemi gjithashtu merr parasysh komentet, pëlqimet, interesin e treguar në të kaluarën për përmbajtjet e ndryshme.

Ekzistojnë tre kritere themelore mbi të cilat është ndërtuar algoritmi:

Interesi: algoritmi përcakton interesin për një post bazuar në interesin e treguar në të kaluarën për përmbajtje të ngjashme.

Aktiviteti i fundit: kjo është sa një post është publikuar kohët e fundit, duke i dhënë prioritet atyre të reja mbi ato të vjetra.

Ndërveprimet: algoritmi merr parasysh ndërveprimet e kaluara me përdoruesin që ka postuar një post, nga komentet e deri tek etiketat në foto.

Përveç këtyre faktorëve ka edhe të tjerë me peshë më të vogël, por që gjithsesi konsiderohen nga algoritmi:

Frekuenca: frekuenca me të cilën një përdorues hap Instagram: sa më shpesh ai bën, aq më shumë algoritmi do të përpiqet të bëjë një përzgjedhje më të mirë që nga vizita e fundit.

Numri i ndjekësve: ata që ndjekin shumë njerëz do të shohin postimet e shumë autorëve të ndryshëm që shfaqen në vend të shumë postimeve nga i njëjti përdorues.

Përdorimi: nëse një person hap dhe përdor rrallë Instagram, ai do të shohë një përzgjedhje të saktë por të reduktuar, nëse ai e bën shpesh ai do të thellojë njohuritë për atë që publikuesit që ai ndjek publikojnë.

  • Instagram gjithashtu ka raportuar dhe shpjeguar disa nga dyshimet dhe kritikat më të shpeshta të adresuara në algoritmin e ri.
  • Nuk po shqyrton ri-propozimin e shfaqjeve kronologjike si një zgjedhje në mënyrë që të mos komplikojë gjërat (përdoruesit mund të harronin atë që kishin postuar)
  • Instagram zgjedh artikujt që shfaqen, por nuk fshn kurrë: duke shkuar tek profili i secilit përdorues mund të shihni të gjitha gjërat që ai ka postuar, edhe nëse ato nuk shfaqen të gjitha në profilin e përdoruesit.
  • Feed i ri nuk favorizon formatin e fotove ose të videove, por është kalibruar në atë që njerëzit shikojnë ose komentojnë: nëse një përdorues nuk ndalet në videot, ato do të shfaqen më pak.
  • Instagram nuk i favorizon njerëzit që përdorin historitë, Live video ose opsione të tjera të veçanta të aplikacionit, por mund të ndryshojnë rendin e përmbajtjes mes tyre.
  • Feed-i i ri nuk bën që llogaritë personale ose ato biznes të shfaqen më shpesh: kalimi në rendin kronologjik nuk do të ndryshonte numrin e përdoruesve të arritur.
  • Instagram nuk penalizon fotot e atyre që përdorin shumë hashtags.
  • Shumë ankohen se pozicionet e tyre kanë më pak shikueshmëri dhe janë drejtuar nga Instagram për të korrigjuar sponsorizimin e tyre: sipas Instagram-it është një pasojë e natyrshme e pranisë gjithnjë e më të madhe të njerëzve dhe kompanive që publikojnë në aplikacion, kur koha mesatare që njerëzit kalojnë në Instagram është gjithmonë e njëjta.

Tags >

Instagram
Lajmet e fundit>