Analiza

Spotify arrin në 75 milionë abonentë me parapagesë pasi publikon të ardhurat e para

May 3 2018
0 Shpërndarje
Dhe parashikimi i kompanisë për mënyrën se si do të ndodhë gjatë pjesës tjetër të vitit 2018 mbetet i pandryshuar nga udhëzimet që i ofruan në mars përpara IPO-së; pritet që viti të përfundojë me 92 deri 96 milionë abonentë. Spotify arrin në 75 milionë abonentë me parapagesë pasi publikon të ardhurat e para

Spotify sapo ka publikuar ​​raportin e parë të të ardhurave si një kompani publike, i cili përmban një vështrim të përditësuar se sa njerëz po përdorin shërbimin muzikor. Në total, Spotify ka 170 milionë përdorues aktivë mujorë dhe 75 milionë abonentë me parapagesë. Ky total i fundit është rritur nga 71 milion që rezultonin kur Spotify përfundoi tremujorin e fundit të 2017. Nga ana tjetër, Apple Music kohët e fundit kaloi 40 milionë abonentë. Tani ka 99 milionë njerëz që dëgjojnë Spotify përmes versionit falas me reklama. Të ardhurat e Spotify-it (1.14 miliardë euro) ishin në përputhje me pritjet.

Abonentët Premium do të arrijnë midis 79 dhe 83 milionë përdorues deri në fund të tremujorit të ardhshëm, sipas parashikimeve të fitimeve të Spotify. Dhe parashikimi i kompanisë për mënyrën se si do të ndodhë gjatë pjesës tjetër të vitit 2018 mbetet i pandryshuar nga udhëzimet që i ofruan në mars përpara IPO-së; pritet që viti të përfundojë me 92 deri 96 milionë abonentë.

Muajin e kaluar, Spotify zbuloi një opsion të përmirësuar për përdoruesit e versionit falas që do t’u japë atyre qasje të lirë në 15 lista luajtjeje. Aplikacioni i rifreskuar gjithashtu do të shfaqë personalizim të menjëhershëm për shijet e muzikës pasi një klient të regjistrohet për shërbimin dhe një modalitet të ri të dizajnuar për të optimizuar përdorimin e të dhënave për njerëzit në planet tarifore të telefonive celulare të mbuluara. Por disa karakteristika kryesore dhe funksionaliteti mbeten ekskluzive për abonentët me parapagesë.

Letra e Spotify për investitorët gjithashtu përmend aplikacionin e ri të realizuar për automjetet Cadillac dhe partneritetin e saj të zgjeruar me Hulu. Tani për tani, abonimi prej $ 12.99 është në dispozicion vetëm për abonentët ekzistues, por Spotify përsëriti se ky opsion do të jetë në dispozicion për klientët e rinj këtë verë. /PCWorld Albanian

Tags >

spotify
Lajmet e fundit>