Lajmet

Bosi i Los Angeles Times i quan rrjetet social “kanceri i kohëve moderne”

Sep 27 2018
0 Shpërndarje
Platforma si Facebook kanë revolucionarizuar mënyrën sesi njerëzit konsumojnë përmbajtje dhe sesi organizatat e ofrojnë. Bosi i Los Angeles Times i quan rrjetet social “kanceri i kohëve moderne”

Miliarderi i cili ka në pronësi Los Angeles Times, Patrick Soon-Shiong, i quajti rrjetet social “kanceri i kohëve tona.”

“Ajo që po krijojmë këtë shekull në të vërtetë është shumë e rrezikshme,” tha Soon-Shiong. “E kam fjalën për pasoja e pamenduara të medias social.”

Këtë përgjigje ai e dha kur u pyet për marrëdhënien e tij me rrjetet sociale.

Platforma si Facebook kanë revolucionarizuar mënyrën sesi njerëzit konsumojnë përmbajtje dhe sesi organizatat e ofrojnë.

Soon-Shiong e përshkruajti Facebook si një organizatë reklamimi dhe njerëzit nuk mund të bëjnë diferencën mes lajmeve të rreme, lajmeve të vërteta dhe opionioneve.

Vitin e kaluar një ish ekzekutiv i Facebook kishte kritikuar gjithashtu mendian social duke thënë se ngatërron popullaritetin me të vërtetën.

Soon-Shiong bleu Los Angeles Times për 500 milionë dollarë në Qershor. Ai i bashkohet Jeff Bezos dhe Marc Benioff të cilët gjithashtu blejnë kompanitë mediatike Time dhe Washington Post. /CIO Albanian

Lajmet e fundit>