Biznes

Çmimet e Microsoft Office rriten me 20% për klientët që nuk kalojnë nga abonimet mujore në ato vjetore

Nga: PCWorld
Publikuar , 07 Dhjetor 2021
Shumica e të ardhurave të Microsoft vijnë nga klientët e biznesit dhe jo nga konsumatorët, dhe 95% e të ardhurave të tij komerciale rrjedhin nga partnerët. Çmimet e Microsoft Office rriten me 20% për klientët që nuk kalojnë nga abonimet mujore në ato vjetore

Microsoft po përdor dominimin e tij në treg në softuerin e produktivitetit për të detyruar disa klientë të tij të paguajnë më shumë ose të angazhohen për një abonim më të gjatë.

Në vitin 2022, Microsoft po prezanton atë që e quan Përvoja e Tregtisë së Re për Office, duke rinovuar mënyrën se si klientët blejnë softuerin e tij përmes partnerëve të biznesit. Ndërsa kompania nuk ka njoftuar publikisht një ndryshim specifik çmimi, ajo ka informuar partnerët se organizatat që paguajnë çdo muaj do të përballen me një rritje prej 20% nëse nuk kalojnë në abonimet vjetore.

Për Microsoft-in, mundësia për të mbajtur klientët në marrëveshje më të gjata do të thotë shikueshmëri më e mirë e të ardhurave. Shitësit e softuerëve zakonisht ofrojnë zbritje për abonimet vjetore në krahasim me regjistrimet mujore dhe shumë ndërmarrje të tjera të mëdha preferojnë këtë opsion.

Megjithatë, disa kompani më të vogla që po përpiqen të ruajnë para ndërsa merren me sfidat e lidhura me pandeminë janë të frustruar nga ky ndryshim, i cili vjen menjëherë pasi u njoftua një rritje çmimi në gusht për Microsoft 365, një paketë e njohur më parë si Office 365.

Ndërkohë, Microsoft po lulëzon. Stoku i saj është rritur me 46% këtë vit, duke e çuar kapitalin e saj të tregut në 2.4 trilion dollarë, ndërsa rritja e të ardhurave arriti në 20% në secilin nga dy tremujorët e fundit.

Shumica e të ardhurave të Microsoft vijnë nga klientët e biznesit dhe jo nga konsumatorët, dhe 95% e të ardhurave të tij komerciale rrjedhin nga partnerët. Klientët që blejnë në mënyrë specifike përmes programit të Microsoft Cloud Solution Provider janë ata që preken nga ndryshimi i planit të abonimit dhe, në atë mënyrë Microsoft nuk zbulon se sa përqind e klientëve të tij blejnë produkte.

LEXO EDHE:  Bitcoin dhe Ethereum shënojnë rënie

Rob Schenk, bashkëthemelues i Intivix, një partner i Microsoft me zyra në Bay Area, tha se ai ka filluar t’u tregojë klientëve për rritjen prej 20% për aranzhimet nga muaji në muaj. Përgjigjet kanë qenë të përziera, tha ai, dhe disa klientë i kanë thënë atij se “nuk u pëlqen fare”.

Mungesa e informacionit të qartë të Microsoft mbi rritjen mujore të çmimeve ka komplikuar bisedat me klientët, tha Schenk. Dhe Microsoft do të presë pagesën për abonimet edhe nëse klientët vendosin se nuk i duan më shërbimet e Office .

Partnerët janë shtyrë në një numër forumesh. Njerëzit kanë folur në Reddit dhe më shumë se 1,400 kanë nënshkruar një peticion Change.org që Microsoft të anulojë rritjen e planifikuar të çmimit. Reagimi çoi në takime intensive midis Microsoft dhe partnerëve të tij, tha një person i njohur me lançimin, i cili kërkoi të mos emërohej për shkak të konfidencialitetit.

“Microsoft ofron opsione fleksibël blerjeje për të përmbushur nevojat e ndryshme të klientëve tanë dhe ne nuk zbulojmë publikisht informacione rreth qasjes sonë rreth çmimeve për partnerët,” tha një zëdhënës për CNBC në një email.

Programi i ri “prezanton një opsion të afatit mujor që do t’u mundësojë partnerëve t’u ofrojnë klientëve fleksibilitet me një çmim premium”, thuhej në email. Ndërsa Microsoft nuk ka shitur zyrtarisht abonimet e Office 365 në baza mujore, klientët, në praktikë, kanë qenë në gjendje të shkojnë nga muaji në muaj dhe të rrisin ose të ulin numrin e përdoruesve sipas nevojës, thanë partnerët. Ky opsion doli të ishte i vlefshëm për organizatat që ulën numrin e punonjësve gjatë pandemisë për shkak të kërkesës më të ulët.

LEXO EDHE:  Google dhe Microsoft do të investojnë 30 miliardë dollarë në siguri kibernetike

Pamundësia për të zvogëluar abonimet mund të jetë një problem më i madh për klientët sesa çmimet më të larta, tha George Hammerschmidt, nënkryetar ekzekutiv në Nortec Communications, një partner me bazë në zonën e Uashingtonit, D.C.

“Ka disa njerëz që do të mërziten,” tha Hammerschmidt

Microsoft kishte planifikuar të zbatonte New Commerce Experience në tetor, por e shtyu atë deri në janar 2022. Porositë e reja do të duhet të kalojnë përmes New Commerce Experience duke filluar nga marsi, dhe rinovimet duhet ta përdorin atë duke filluar nga korriku, tha Microsoft në një postim në blog.Midis janarit dhe qershorit, Microsoft do të vendosë të njëjtin çmim për ofertat mujore dhe vjetore, tha kompania. Pas kësaj, fillon rritja mujore.

Ndryshimi pason një rritje të shpallur publikisht në gusht, kur Microsoft tha se po rriste çmimet në mars 2022 për abonimet në paketat e tij Microsoft 365 me 8.5% në 20% për përdorues. Kompania tha në atë kohë se ishte “përditësimi i parë thelbësor i çmimeve që kur lançuam Office 365 një dekadë më parë”. Microsoft vuri në dukje se paketa tani përfshin më shumë mjete bashkëpunimi, sigurie dhe automatizimi.

Adam Mansfield, i cili ndihmon kompanitë të negociojnë blerjet e softuerit nga Microsoft, Salesforce dhe ServiceNow në konsulencën UpperEdge, i tha CNBC se njoftimi i rritjes në gusht ishte një lajm i padëshiruar brenda disa organizatave.Microsoft po vë bast që klientët do të qëndrojnë, pjesërisht sepse paketa e Workspace e Google, e njohur më parë si G Suite, paraqet konkurrencën e vetme të rëndësishme.

“Klientët që drejtojnë Google sot janë shumë të ndjeshëm ndaj çmimit ose shumë të vegjël,” tha Hammerschmidt.

LEXO EDHE:  Xiaomi lançon syzet inteligjente

Mansfield tha se një shqetësim për Microsoft-in, megjithatë, duhet të jetë potenciali që klientët e pakënaqur të zgjedhin një ofrues tjetër publik të Cloud-eve kompjuterike kur ata kanë projekte të ardhshme. Në atë treg, Microsoft ndjek shërbimet e Uebit të Amazon, ndërsa Google po investon shumë për të joshur klientë të rinj. /PCWorld Albanian