Analiza

ComScore: Facebook lë pas hartat e Google për aplikacionet mobile në SHBA

Publikuar , 25 Janar 2013
0
ComScore: Facebook lë pas hartat e Google për aplikacionet mobile në SHBA

Google Maps ka rënë vitin e kaluar, duke i dhënë hapësirë të mjaftueshme Facebook-ut për t’u bërë aplikacioni mobil më popullor në SHBA, sipas ComScore.

Aplikacioni mobil i Facebook-ut kishte rreth 85.5 milion vizitorë unik në dhjetor, ndërsa aplikacioni i Google Maps kishte 74.6 milion përdorues, po sipas ComScore. Facebook-u së pari filloi të kalojë Google Maps në shtator.

“Vendimi i Apple për të zëvendësuar Google Maps me Apple Maps në iOS 6 shkaktoi gjithashtu një rënie në përdorimin e Google Maps në tetor”, – shkroi Andrew Lipsman, një analist në firmën kërkimore ComScore.

Megjithatë, ndërsa Google mund të ketë zbritur nga pozicioni më i lartë, aplikacionet e tjera të saj u përfshinë në pesë vendet e mbetura. Google Play, me më shumë se 61 milionë përdorues unik në dhjetor erdhi në vendin e tretë.

Aplikacioni i Google Search, me më shumë se 60 milionë përdorues, ishte në vendin e katërt, dhe Gmail, me gati 54 milionë përdorues, rrumbullakoset në pesë aplikacionet që janë në krye.

Megjithatë, pavarësisht nga numri i aplikacioneve të Google në renditjen e aplikacioneve, Facebook-u është dominant në sa kohë shpenzojnë përdoruesit në aplikacione. “Shifrat e ComScore tregojnë se llogaritë e aplikacioneve mobile të Facebook-ut për 23% të kohës kalohen në këtë aplikacion”,- shkroi Lipsman.

“Të gjitha aplikacionet Google kombinojnë llogari për 10% të kohës së kaluar. Kjo do të thotë më shumë se një në çdo tre minuta të shpenzuara në aplikacione celular është shpenzuar në Facebook ose në një aplikacion Google.” (PCWorld Albanian)

Facebook application

LEXO EDHE:  Facebook kufizon mundësinë e transmetimit të drejtpërdrejtë

Tags >

Facebook
Lajmet e fundit>