Lajmet

Epoka e artë e iPhone po mbaron

Publikuar , 20 Dhjetor 2018
0
Nuk është hera e parë që kompania kalon një situatë të ngjashme, por kurrë më parë spekulimet nuk kanë goditur kaq rëndë vlerën e aksioneve të kompanisë. Epoka e artë e iPhone po mbaron

“Mos vini bast mbi Apple.” Kështu u them atyre që më pyesin për të ardhmen e Apple si lider i tregut apo për suksesin e iPhone-ve. Nëse performanca e kompanisë këtë tre mujor nuk u habiti juve, mos u shqetësoni, tjetri me shumë gjasa do ta bëjë.

Megjithatë erërat po ndryshojnë drejtim për iPhone ndërsa shqetësimet rreth shitjeve po intensifikohen edhe si rezultat i rënies së kërkesës globale për telefonë inteligjentë, spekulimeve se Apple do të vonojë me 5G-në dhe vendimin e kompanisë për të mos raportuar njësitë e shitura të iPhone, iPad dhe Mac në raportet financiare.

Edhe pse do të ishte idiotësi të dyshonin tek perspektiva e kompanisë, statuquoja e produktit më të vyer të kompanisë pas shumë vitesh po ndryshon.

Suksesi më i madh i Apple padyshim ishte në fillimet e veta 11 vite më parë. Trajektorja e shitjeve mori drejtim tjetër në 2009-ën kur Apple prezantoi App Store, një platformë e cila transformoi iPhone nga një pajisje të bukur elektrike, në një mjet tejet të dobishëm.

Në dekadën e ardhshme shikimi ynë u zhvendos nga një kompjuter në një hapësirë sa largësia mes dy gishtave.

Vit pas viti shitjet e iPhone u rritën me miliona ndërsa sezonet e pushimeve të fundvitit shënonin rekorde të papara për një telefon.

Nëse jetoni në SHBA do të thoni se Apple dominon tregun dhe keni të drejtë sepse iPhone komandon 39% të tij krahasuar me rivalin e afërt Samsung me 25%.

Por nga një panoramë globale, Apple vjen pas Samsung dhe Huawei.

Shitjet e smartfonëve vitet e fundit kanë rënë dhe mbase falë mbingopjes së tregut.

Tuong Nguyen, analist në zë i Gartner, përmes e-mail-it më tha se ka ngadalësim të tregut të telefonëve prej kohësh por pozitat e Apple si markë e rangut të lartë dhe prestigji i iPhone e kanë zbehur disi këtë trend.

LEXO EDHE:  Intel ka shitur 1 miliardë dollarë procesorë për qendrat e të dhënave

Konkurrentët e Apple e ndjerë më shumë rënien për shkak të ekspozimit në një treg më të madh,” tha Nguyen.

Ende, edhe xhevahiri i Apple, iPhone, gradualisht ka filluar të rrëshqasë.

Është e vështirë të jesh i veçantë në një industri ku çdo gjë ndërtohet mbi disa principet dizajni të përafërta. Ekran pa kornizë dhe me “notch”, dhe numri i lartë i kamerave të pasme dhe frontale i gjeni në disa modele telefonësh.

Nga pjesa ballore e OnePlus 6 i cili kushton 549 dollarë është shumë i ngjashëm me një iPhone XS Max që kushton 1,199 dollarë.

Edhe telefoni i vogël Palm Phone ngjan me dizajnin e iPhone X.

Madje Apple iPhone nuk të jep më atë ndjesinë e një telefoni premium krahasuar me konkurrentët e tjerë të fundit e as funksionet.

Avantazhi i kompanisë në komponentë si procesori, kamera, siguria dhe performanca po venitet sepse konkurrentët po përgatiten për procesorët e rinj dhe rrjetet 5G.

Apple mund të ruajë avantazhin me procesorët në 2019-ën falë A13 Bionic, por në 5G do të ngelet pas.

Do të jetë e vështirë për kompaninë të kërkojë çmime premium nëse nuk ofron atë që pjesa më e madhe e industrisë do ta bëjë vitin e ardhshëm, teknologjinë e re mobile të rrjeteve.

Nëse konsumatorët po humbasin besimin tek Apple ndërsa kjo e fundit vendos çmime të larta për përditësime të vogla, çfarë do të bëjnë këta konsumatorët vitin e ardhshëm kur të ngelen pa 5G?

Por infrastruktura 5G mund të mos jetë ende gati në SHBA vitin e ardhshëm dhe 7 vite më parë Apple mori vendimin e duhur duke shtyrë ardhjen e 4G-së tek telefonët e saj.

Në 2011-ën kishte ende pyetje se cili standard 4G-je do të mbijetonte dhe Apple me 35% të tregut atëherë nuk mund të rrezikonte me një 4G të paprovuar.

LEXO EDHE:  Një mbyllje e suksesshme e një fillimi të ri

Kalimi nga një telefon bazik në një smartfon me ekran me prekje dhe aplikacione si iPhone mjaftonin për konsumatorët.

Gjithashtu aftësia e Apple për ti rezistuar tkurrjeve të tregut po bie. Kërkesa për iPhonet e rinj ka bërë sipas spekulimeve që Apple të ulë porositë për prodhuesit e palëve të treta.

Apple ka tentuar tu kundërpërgjigjet këtyre zërave duke thënë se iPhone XR është modeli më i shitur por në të njëjtën kohë filloi të ulte çmimet duke rënë në kundërshti me ato që thoshte.

Nuk është hera e parë që kompania kalon një situatë të ngjashme, por kurrë më parë spekulimet nuk kanë goditur kaq rëndë vlerën e aksioneve të kompanisë.

Investitorët mund ta kenë gabim, Apple ende shet miliona iPhone dhe konkluzionet e vërteta dalin pas raportit të fundvitit.

Por në 2019-ën këto raporte do të mungojnë sepse Apple ka thënë që nuk do të japë më shifra të shitjeve të iPhone, iPad dhe Mac.

Ndërsa shitjet e dy të fundit janë në rënie prej disa vitesh, iPhone ka qenë në krye të suksesit të Apple.

Gjatë një telefonate me investitorët CFO i Apple ofroi një justifikim të tillë:

Numri i njësive të shitura përgjatë një periudhe 90-ditore jo medoemos tregon fuqinë e biznesit tonë. Për ne sot numri i njësive të shitura është më pak i rëndësishëm se në të kaluarën duke pasur parasysh portofolin e zgjeruar të produkteve dhe ndryshime në kosto mes tyre.”

Ai ka të drejtë, shitjet e iPhone asnjëherë nuk janë dhënë sipas modeleve dhe tashmë kemi 7 modele për të zgjedhur. Kur Apple thoshte se ka shitur 45 milion iPhone nuk ja kishim idenë cili model po shkëlqente dhe vështirë të ilustrohej performanca e së cilit.

LEXO EDHE:  Procesorët që Intel do të braktisë pas 20 vitesh

Por mungesa totale e transparencë lë vend për shqetësim.

Është gjithnjë e dyshimtë kur prodhuesit fshehin shitjet e produkteve, sidomos në një mjedis i cili vështirësohet dita ditës,” tha Nguyen.

Vendimi i Apple për të mos raportuar shitjet e iPhone është përpjekje e kompanisë për të larguar vëmendjen nga telefoni. Gjithashtu lë vend për të kuptuar se një ditë shitjet e iPhone mund të jenë edhe më të ulëta se të produkteve dhe sektorëve të tjerë si biznesi i shërbimeve që po rritet dita ditës.

Këto shërbime janë iCloud, Apple Music, App Store etj.

Në të njëjtën ditë shefi ekzekutiv Tim Cook mbrojti vendimin e kompanisë ndërsa foli për suksesin e iOS që ka rritje dyshifrore.

Më shumë përdorues të iOS do të thotë më shumë shërbime. Disa analistë thonë se rritja vjen nga shitjet e iPhone të përdorur.

Vendosja e iPhone në kutinë e zezë nuk do të thotë se kemi arritur fundit e inovacionit të telefonit edhe pse modelet e fundit kanë pasur ndryshime të vogla thjeshtë janë zmadhuar ekranet. Por Apple vazhdon të kërkojë më shumë para për telefonët e kompanisë. Edhe sikur shitjet e njësive të bien, të ardhurat mund të duken në pozita të kënaqshme.

Axhenda e iPhone duket e mjegullt por e njëjtë me atë që smartfonëve të ardhshëm: të bukur, inteligjentë me shërbimet dhe logot e kompanive në to. Është fundi i një epoke mbase, por shumë larg fundit të segmentit të telefonët të rangut të lartë. /PCWorld Albanian

Burimi: Medium

Lajmet e fundit>