Siguri

Facebook, diskuton privatësinë prapa dyerve të mbyllura

Publikuar , 13 Maj 2010
0
Facebook, diskuton privatësinë prapa dyerve të mbyllura

Facebook nuk do të bëjë asnjë lajmërim në lidhje me ndryshimet e privatësisë në këtë takim, tha një burim i njohur me situatën për Reuters.

Takimi arrin disa javë pasi Facebook zbuloi një larmi të karakteristikave të reja projektuar për të bërë shërbimin e saj të integrohen më lehtë në faqet e tjera të internetit.

Disa nga ndryshimet, duke përfshirë edhe të ashtuquajturin “personalizim i çastit” që automatikisht importon informatat e profilit personal të përdoruesit të Facebook në faqen muzikore Pandora dhe faqja për rishikime Yelp, kanë provokuar kritika të ashpra midis avokatëve të privatësisë.

Më parë gjatë këtij muaji, Qendra për Privatësi të Informacionit Elektronik dhe një koalicion prej 14 grupeve të avokatëve kanë paraqitur një ankesë pranë Komisionit Federal Tregtar Amerikan, duke përplasur fakte se Facebook po ofron informata të përdoruesve tek palët e treta pa pëlqimin e përdoruesit.

Disa senatorë të SHBA-së gjithashtu kanë shprehur shqetësimin në lidhje me praktikat e Facebook rreth privatësisë.

Në një deklaratë të të dërguar me e-mail në lidhje me takimin e privatësisë të ditës së enjte, Facebook ka thënë se kompania ka “një kulturë të hapur dhe kjo nuk duhet të vijë si befasi se ne jemi duke ofruar një forum për punëtorët që të bëjnë pyetje për një temë që ka marrë një interes të madh nga jashtë. ”

Takimi i brendshëm i së enjtes ishte raportuar nga blogu AllFacebook.com, i cili raportoi se Facebook ka gjasa të paralajmëroj ndryshime në veçoritë e personalizimit gjatë këtij eventi.

Zuckerberg, i cili rregullisht i drejtohet stafit çdo të premte në një seancë pyetje-dhe-përgjigje, sipas të gjitha gjasave do të marrë fjalën hyrëse para se të hapet diskutimi me pyetje, tha burimi i Reuters.

LEXO EDHE:  200 milionë lojtarë të Zynga janë hakuar

Facebook vazhdimisht po sfidon lojtarë të formuar të uebit si Yahoo dhe Google, për kohën e konsumatorëve online dhe për dollarët e reklamave.

Si një kompani private, nuk bënë të ditura financat e saja, megjithëse industria parashikon se të hyrat e vitit 2009 shkojnë prej 500 deri në 650 milion dollarë, që pavarësisht kësaj është ende larg 24 miliard dollarëve të Google dhe 6.5 miliardëve të Yahoo.

Por tentimi i fundit i kompanisë për të shpalosur të dhënat e përdoruesve të saj, po duken si komoditete të çmueshme për reklamuesit, të cilët përdorin të dhënat për të synuar mesazhe më të mira të marketingut tek grupe të ndryshme të njerëzve.

Facebook, ishte krijuar në një dhomë të fjetjes në Harvard në vitin 2004, dhe vazhdimisht është përballur me shqetësime rreth privatësisë, qysh prej se rrjeti social ka evoluar dhe është rritur gjatë këtyre viteve.

Lajmet e fundit>