Analiza

Marissa Mayer nga Yahoo: Kërkimi është larg nga përfundimi

Publikuar , 03 Gusht 2013
0
Marissa Mayer nga Yahoo: Kërkimi është larg nga përfundimi

Është bërë më tepër se një vit që kur Marissa Mayer mori drejtimin e ndërmarrjes Yahoo. Në një intervistë me Brad Stone të Bloomberg BusinessWeek, që ishte ekzekutiv në Google tha që “gjërat kanë shkuar vërtet mirë” dhe shumë të arritura kanë tejkaluar pritjet e saj.

Gjërat kanë shkuar mirë sa i përket punësimit të më tepër inxhinierëve, përditësimit të produkteve ekzistuese, kalimi më i madh në pajisjet mobile dhe rigjallërimi i shpirtit ekipor, por ajo është duke siguruar që komuniteti financiar e di që “kthimi i ndërmarrjes në një ritëm të rritjes të cilin do ta pëlqenim merr disa vite”.

Në tremujorin e kaluar, që përfundoi më 30 qershor, edhe përfitimet në kërkim edhe në paraqitje pësuan rënie në krahasim me të njëjtën periudhë kohore vitin e kaluar, përveç rikthimit të rënies në trafik që rrënoi ndërmarrjen përpara ardhjes së saj.

Aksionet e Yahoo gjatë periudhës së Mayer janë rritur me 75 për qind, por kjo është në masë të madh për shkak të pjesës prej 24 për qind të ndërmarrjes në Alibaba, që është faqe kineze për komercializëm elektronik.

Sidoqoftë, Mayer ka disa plane për ta rikthyer ndërmarrjen në shtegun e duhur, pa pasur nevojë që të shpenzojë një tjetër miliard dollarë në një nismë si Tumblr. Në intervistë, Mayer foli për punësimin e 50 doktorëve të shkencave këtë vit për të ndihmuar në krijimin e tejkalimeve teknologjike që do të mund ta bënin Yahoo-në më garues në fushat si kërkim dhe në pajisje mobile.

Mayer, që ka kaluar 13 vite në grykën e kërkimeve në Google, mendon që Yahoo ka një mundësi për një tejkalim në kërkim që do të mund të çonte në rritje. Kërkimi, që mund të tregojë shumë për qëllimin e përdoruesit, duke shkuar në më tepër dollarë për klikim, është anija fluturuese që ia mundësoi ndërmarrjes Google që të sigurojë 14 miliardë dollarë të hyra për tremujorin e kaluar.

LEXO EDHE:  iOS 13 sjell ndërfaqen e errët "Dark Mode"

Por Yahoo nuk e ka një makinë të kërkimit. Për momentin, Yahoo është duke bashkëpunuar me Microsoft për rezultatet e kërkimit, që kufizon horizontin që do të mund ta kishin ata doktorë për të bërë një kërkim revolucionar.

Më herët këtë vit, Mayer foli në lidhje me rezultatet e konstruktimit dhe inovacionit në mënyra të ndryshme. “Është si të jesh një prodhues i verës. Ju mund të rritni hardhitë tuaja ose t’i blini ato nga dikush tjetër dhe ende të bëni një verë me stilin tuaj,” tha ajo.

Deri më tani stili i Yahoo nuk është duke i kënaqur përdoruesit. Sipas ComScore, prania e Yahoo në Shtetet e Bashkuara të Amerikës është duke shënuar rënie. Shumica e inovacionit në kërkimin mobil sot vjen nga Google dhe Apple, me ndërfaqe “bisedore” me përdoruesin dhe ndihmesë dixhitale si Siri dhe Google Now që i përgjigjen urdhrave në gjuhën natyrore dhe mundohen që të japin përgjigje nga një depo e pasur me të dhëna ku ka miliarda gjëra për njerëz, vende etj.

Microsoft deri më tani nuk ka lëshuar një ndërfaqe bisedore dhe ndihmesë digjitale për Bing. “Ne do të mund të vinim me diçka si ata, por nuk do të ishte një gjendje arti. Është shumë e sforcuar për të qenë një agjent tani,” tha drejtori i kërkimit të Bing, Stefan Weitz. “Ne nuk jemi duke ngarkuar derisa të kemi diçka më revolucionare se sa revolucionare.” (PCWorld Albanian)

mayer yahoo

Tags >

yahoo
Lajmet e fundit>