Harduer

Microsoft i “reciton” poema Surface Pro 3, teksa e krahason me MacBook Air

Publikuar , 18 Nëntor 2014
0
Microsoft i “reciton” poema Surface Pro 3, teksa e krahason me MacBook Air

microsoft-surface-pro-3-vs-macbook-air-adKompania Microsoft dëshiron që ju të blini një Surface Pro 3 në vend të një Apple MacBook Air, dhe tashmë ka bërë lëvizjen e saj pak përpara festave të fund vitit. Video me titull “Surface Pro 3 – Winter Wonderland” lëshuar ditën e dielë, zbulon atë që Microsoft e quan tableti me karakteristikat më kompetitive në treg.

Microsoft qartësisht e shikon MacBook Air si një rival kyç të tabletit të tij Surface. Në këtë video reklamë, Microsoft shpjegon disa nga veçoritë e Surface Pro 3, përfshi edhe ndezjen apo përdorimin e tabletit me anë të lapsit. Gjithashtu, ekrani i tij me prekje, aftësia për të punuar me ose pa një tastierë dhe përfshirja e një porte USB, konsiderohen si avantazhe të një tableti. Reklama përfundon më një citim: “Tableti që është i aftë të zëvendësojë laptopin tuaj”.

Kjo nuk është hera e parë që Microsoft “sfidon” MacBook Air në një reklamë. Në muajin gusht, Microsoft vendosi Surface përball MacBook Air në një seri prej tre reklamash ku fillimisht krahasoi veçoritë e tyre kyçe, më pas ekranin me prekje i Surface Pro 3 si dhe në fund aftësitë për një ndezje të shpejtë të Surface.

Qëllimi i këtyre reklamave është se Microsoft e shikon Surface Pro 3 si një pajisje më të dobishme sesa MacBook Air, sepse mund të jetë njëkohësisht tablet dhe laptop. Shumë njerëz mund të jenë blerë nga kjo reklamë. Për tre mujorin e parë i cili përfundoi në 30 shtator, Microsoft tha se tableti i ri ka rritur shitjet e Surface në 908 milion dollarë, një rritje me 127 % krahasuar me të njëjtën periudhë të një vit më parë. Por as MacBook Air nuk qëndron pas në shitje.

LEXO EDHE:  Apple ul prodhimin e për tre modele te iPhone, priten shitje të dobëta

Me një treg të përgjumur të kompjuterëve personal (PC), Apple vazhdon të shënojë rezultate të mira me linjën e saj të MacBook. Nga raportet financiare që vijnë nga kompania, citohet se njësitë Mac kanë tejkaluar biznesin e iPad-eve si sektori i dytë më fitimprurës brenda kompanisë pas iPhone. (PCWorld Albanian)

Lajmet e fundit>