Vëzhgim

Në anën tuaj

Publikuar , 30 Shtator 2009
0
Në anën tuaj

 Nuk gjeta asgjë në faqen web që të theksonte se nuk mund të përdorja kode promocionale të shumëfishta. Si provë, ruajta listën e blerjes dhe faqet e konfirmimit të porosisë si PDF. Gjithashtu mora edhe një screenshot të promocionit, së bashku dhe me një printim të imtësishëm, i cili nuk thotë asgjë për sa u përket kodeve të shumëfishta.
NAT përgjigjet: Njëri kod promocional ishte për një ulje 10 për qind, ndërsa tjetri për një lojë mësimi falas të Incredibles. Rahim mori vetëm uljen – jo lojën. Pasi kontaktuam Leapfrog, një përfaqësues na tha se kompania do t’i dërgonte atij lojën si dhuratë, por zëdhënësi na siguroi se dokumenti ligjor i të gjitha kodeve promocionale thoshte se klientët mund të përdorin vetëm një të tillë për çdo blerje.
Rahim ishte treguar i zgjuar duke marrë screenshot-e; ai kishte provat se oferta nuk i kushtëzonte klientët të përdornin vetëm një kod. Kur ne i dërguam zëdhënësit PDF-në e printimit, ai na tha se kodi i Incredibles nuk ishte i kufizuar, por i dyti ishte.
Pak më pas, përfaqësuesi na tha se të gjitha promocionet aktuale i kishin kufizimet të theksuara. Një kontroll i shpejtë i faqes web dëshmoi se shënimet e promocionit të lojës së Incredibles në LeapFrog vërtet i theksojnë të gjitha kufizimet.
Rekomandojmë që të merrni screenshote nëse mendoni se mund të ketë paqartësi apo mospërputhje mbi termat e një blerjeje. Gjithashtu ju rekomandojmë të kontrolloni në faqe me kupona shumëfishë për të gjetur çmimin më të mirë (kërkoni për “storename promo code”) dhe verifikoni që kodi nuk ka skaduar dhe nuk ka kufizime që mund ta bëjnë të pavlefshëm për ju.
Më shumë shqetësime zbritjesh
David Jarcho nga Ridgefield, Connecticut, kontaktoi me ne kur ai nuk mori përgjigje nga Nuance pasi dërgoi informacion mbi një zbritje. Pasi bleu programin e njohjes së zërit Dragon Naturally Speaking, ai kishte dërguar dokumentin e zbritjes dy herë me e-mail në vitin 2008 dhe një herë me faks në janar 2009. Në qershor 2009, ai dërgoi me faks informacionin e zbritjes te Nuance edhe një herë tjetër.
Sipas një përfaqësuesi të kompanisë, Nuance nuk ka marrë tentativat e para të Jarcho-s me e-mail dhe ka marrë informacion të paplotë me faks në janar. Pas faksit të fundit të Jarcho-s, kompania aprovoi reklamimin e tij për një zbritje prej 50$ brenda dy javëve.
Klientëve u duhet shpesh të dërgojnë informacionin mbi zbritjet për më shumë se një herë për arsye që variojnë nga humbja e e-mailit, në shërbim të keq ndaj klientit. Ju rekomandojmë të bëni kopje – fizike dhe elektronike – të dokumenteve të zbritjes, faturave dhe barkodeve dhe informacioneve të tjera që dërgoni si dhe të theksoni kur dhe si i keni dërguar.
Tërheqja e TV-së Insignia nga Best Buy
Në bashkëpunim me Komisionin e SHBA-ve për Sigurinë e Produktit të Konsumatorit, Best Buy ka dërguar një urdhër tërheqjeje për rreth 13 300 TV LCD Insignia (model IS-LCDTV26), i cili thekson se blloku i ushqimit mund të dëmtohet. Best Buy ka marrë dy njoftime për zjarre; një person njoftoi për djegie të vogla në duar. Klientët duhet të ndalojnë së përdoruri pajisjen menjëherë dhe të telefonojnë Best Buy në 800/233-0462 për të marrë një kartë dhuratë me vlerën e setit për të zëvendësuar.

LEXO EDHE:  Galaxy S10, 5G, ekrane me palosje: Ja sesi Samsung do të rikthejë besimin tek smartfonët

Lajmet e fundit>