Analiza

Përdoruesit kthehen kah luajtja online

Publikuar , 14 Korrik 2009
0
Përdoruesit kthehen kah luajtja online

Yahoo! Games kërceu në listën e popullaritetit, me 19.4 milion vizitorë, duke përfaqësuar kështu një ngritje prej 6% në krahasim me vitin e kaluar. Faqja a radhës ishte EA Online me 18 milion vizitorë – 34 përqind më shumë sesa në fazën e njëjtë gjatë vitit të kaluar, pastaj në përcjellje ishte Nickelodeon Casual Games me 14.8 milion vizitorë dhe WildTangent Network me 13.8 milion vizitorë.

Në veçanti punë të mirë kishte GSN Games Network, duke pësuar një rritje prej 563 % që është ekuivalent me gjashtë milion vizitorë, shumica për shkak të WorldWinner.com dhe CrazyMonkeyGames.com

“Luajtja Online vazhdon të jetë një prej kategorive më fitim prurëse gjatë viteve të fundit, duke u rritur për dhjetë herë më shumë në krahasim me popullimin total të internetit amerikan dhe duke arritur tek çdo i dyti përdorues i internetit” tha Edward Hunter, drejtor i comScore për zgjidhje të luajtjes. “Dhe rritja nuk është një kategori që po ndodh vetëm në faqet më të mira për luajtje, por gjithashtu është duke depërtuar edhe tek platformat shpërndarëse, duke përfshirë widgets dhe aplikacione”.

Gejmerët janë duke u kthyer drejt përmbajtjes së shpërndarë çdo ditë e më shumë. Platformat që shpërndajnë përmbajtje shpesh mund të arrijnë tek audiencat e madhësisë që mund të kr

LEXO EDHE:  Microsoft kap rivalin e përjetshëm Apple për nga vlera e tregut

Lajmet e fundit>