Lajmet

Reklamimi në Facebook, angazhimi bie me 20%. Ja çfarë duhet të dini

Jul 26 2018
0 Shpërndarje
Reklamimi në Facebook, angazhimi bie me 20%. Ja çfarë duhet të dini

Sipas statistikave, gjatë tre muajve të fundit, ka filluar një rënie e numrit të klikimeve në reklamat e Facebook. Rënia e shpejtë prej 20% në ndërveprimet e reklamave ka pasoja të rëndësishme për tregtarët në mbarë botën, kështu që do të duhet të zhvillohen disa ide për zvogëlimin e ndikimit të mundshëm të këtij trendi shqetësues.

 Çfarë ndodhi?

Sipas mjeteve të Facebook,  përdoruesi tipik global tani klikon në një mesatare prej 8 reklamash në muaj, nga 10 që kompania raportonte në Prill.

Është e rëndësishme të theksojmë se ndërsa këto shifra zbulojnë një ndryshim të qartë në sjelljen e përdoruesve globalë, rënia e klikimeve në reklama nuk mund të përputhet me rënien e performancës së reklamave në Facebook, as me ndonjë ndryshim në të ardhurat e reklamave të Facebook.

Megjithatë mund të ketë shumë arsye të ndryshme për këtë rënie në bashkëveprim dhe është e vështirë të përcaktohet nëse kjo është vetëm një luhatje e përkohshme, ose pjesë e një tendence të gjatë rënie.

Shumë përdorues nuk duket të ‘pëlqejnë’  Faqet e Facebook.

Ndryshimi më dramatik në këtë grup numrash lidhet me numrin e herëve që njerëzit klikojnë reklamat në Facebook, por ka një tjetër gjetje që ka rëndësi edhe më të madhe për tregtarët.

Të dhënat më të fundit tregojnë se mbi 2 miliardë njerëzit përdorin Facebook çdo muaj, me dy të tretat e asaj audience e cila përdor platformën çdo ditë.

Për më tepër, përdoruesit e Facebook shpenzojnë një total prej gati 1 miliard orësh në platformë çdo ditë. Kjo barazohet me rreth 40 milionë vjet të kohës së njeriut të shpenzuar në Facebook vetëm këtë vit. Megjithatë, në 11 vjet që nga fillimi i Facebook, përdoruesit e platformës kanë pëlqyer një mesatare prej vetëm një faqe secili.

Një histori globale

Kështu, të dhënat më të fundit të Facebook tregojnë se përdoruesit në 179 vende nga 225 kanë pëlqyer vetëm një mesatare prej një faqe secili. Kjo do të thotë që një numër i përdoruesve në këto vende kurrë nuk ka pëlqyer as një faqe të vetme në Facebook.

Përdoruesit në 45 shtete kanë pëlqyer një mesatare prej dy faqesh secila, ndërsa vetëm në Maltë, ekziston një mesatare prej tre faqesh secili dhe kjo duke ditur se Malta ka rreth 360,000 përdorues aktivë në  Facebook, ose 0.01% të bazës së përgjithshme të përdoruesve të Facebook.

Studimi i strategjive të Facebook.

Në terma të thjeshtë, duke u përpjekur të krijoni një “bazë fansash” në Facebook ndoshta nuk është përdorimi më i mirë i buxhetit tuaj të marketingut. Kjo nuk do të thotë se Facebook nuk është një vend i mirë për marketing. Megjithatë, nëse përdoret si duhet, aktivitetet e Facebook mund të jenë një pjesë shumë efikase dhe efektive e përzierjes së marketingut të markës.

Sidoqoftë duke përdorur këto strategji mbase ju nuk do të arrini atë që ju kërkoni dhe kjo për dy arsye kryesore. Arsyeja e parë do të ishte fakti se shumica e njerëzve rrallë pëlqejnë një faqe, dhe ai ‘pëlqim’ ka më shumë gjasa të shkojë tek një njeri i famshëm apo një ekip sportiv sesa të shkojë në një markë shamposh apo në një departament qeveritar.

Së dyti, dhe ndoshta më e rëndësishmja, edhe nëse arrini një numër të konsiderueshëm, ju sërish do të duhet të paguani për të arritur tek shumica e fansave tuaj.

Të dhënat e fundit nga kompania e dëgjimit social Locowise sugjerojnë se mesatarja e postimeve në Facebook arrin vetëm 6.4% të fansave të saj të faqes,pra pa pagesë, që do të thotë që vetëm 1 në 15 fansat e faqes suaj do të shohin një postim nëse nuk përdorni promovimin.

Vlen të përmendet se këto janë shifra mesatare për një shumëllojshmëri të gjerë të llojeve të faqeve dhe madhësive anembanë botës dhe madje faqet më të mëdha të markave ka të ngjarë të shohin edhe mesatare më të ulëta.

Qëllimi i produkteve  të “postimeve të promovuara” të Facebook u lejojnë reklamuesve të arrijnë audiencat në platformë pavarësisht nëse këta njerëz kanë ‘pëlqyer’ faqen e markës. Pra mbase është koha për të pyetur nëse e gjithë kjo ia vlen vërtet.

Pa koment?

Duke analizuar numrin mesatar të herëve që njerëzit komentojnë në postimet e Facebook çdo muaj mund të ofrojnë njohuri më të thella në nivelin e vazhdueshëm të përdoruesve të angazhimit me platformën në tërësi.

Vlen të theksohet se Facebook raporton një shifër të vetme për numrin mesatar të komenteve që përdoruesit e tij bëjnë në muaj dhe nuk ofron një ndarje sipas formatit të përmbajtjes (video, foto, lidhje etj.).

Megjithatë arrijmë të zbulojmë se, në nivel global, një përdorues tipik i Facebook ka një mesatare prej vetëm 4 komentesh në muaj, me dy herë më shumë gjasa për të postuar një koment nga femrat në krahasim me meshkujt (gjashtë për femrat, kundrejt tre për meshkujt).

Në përgjithësi, përdoruesit më të vjetër kanë më shumë gjasa për të postuar komente sesa përdoruesit më të rinj, ndërsa gratë në moshën 40 dhe 50 janë komentuesit më aktivë.

Nga ana tjetër, me përdoruesin tipik të Facebook duke postuar vetëm një mesatare prej katër komentesh në muaj, është joreale të pritet që një numër i konsiderueshëm i fansave të faqes suaj të komentojnë për postimet tuaja. Ju do të duhet të shikoni për mënyra më frymëzuese për të angazhuar audiencën tuaj në një bisedë kuptimplote nëse komentet janë një pjesë e rëndësishme e strategjisë suaj.

Nëse shpërndarja është e kujdesshme … njerëzit nuk duken se iu intereson.

Duke folur për pritshmëritë, markat kanë më pak gjasa për të frymëzuar njerëzit për të rishpërndarë postimet e tyre të faqes. Në nivel global, përdoruesi tipik i Facebook shpërndan një mesatare prej vetëm një postimi në muaj, që do të thotë se një numër i konsiderueshëm i përdoruesve nuk e rishpërndajnë kurrë ndonjë postim.

Kur vjen çështja tek mosha, të dhënat tregojnë se gratë mes moshës 40 dhe 50 vjeç kanë pak më shumë gjasa të ripostojnë përmbajtjen, por edhe në mesin e këtij grupi, numri mesatar i rishpërndarjeve është sërish vetëm dy të tilla në muaj. Si rezultat, nëse dëshironi që njerëzit të rishpërndajnë përmbajtjen tuaj, ju do të duhet të publikoni diçka mjaft të jashtëzakonshme.

Në realitet, nëse shpresoni të rrisni shtrirjen e përmbajtjes së faqes suaj, pagimi i postimeve të promovuara është një qasje më e besueshme në krahasim me mbështetjen e publikut tuaj për të ndarë sërish postimet e faqes suaj. Sërish edhe këtu krijohet pak konfuzion pasi ju duhet të siguroheni që postimet e romovuara të jenë sa më efektive që të jetë e mundur. Për fat të mirë, ekzistojnë të dhëna edhe në këtë rast.

Reklama në Facebook: zvogëlon rikthimin?

Megjithëse ka kambana alarmi për rënien e mesatares së  numrit të klikimeve, kjo mesatare ende përkthehet në miliarda klikime çdo muaj, dhe reklamimi në Facebook ende ofron potencial të madh për palët e interesuara.

Megjithatë ju duhet të dini disa gjëra të rëndësishme rreth klikimeve të reklamave në Facebook. Gjëja e parë që duhet të theksohet është se gratë klikojnë në reklamat e Facebook më shpesh se burrat. Përdoruesi tipik femër klikon në një reklamë me një mesatare 10 në muaj, krahasuar me një mesatare prej vetëm 7 për përdoruesit meshkuj. Megjithatë, vlen të theksohet se gratë përfaqësojnë një pjesë më të vogël të audiencës totale të Facebook në krahasim me burrat.

Të dhënat e fundit sugjerojnë se vetëm 435% e audiencës totale të platformës vetë-identifikohen si femra, krahasuar me 57% që identifikohen si meshkuj. Klikimet e reklamave ndryshojnë në mënyrë të konsiderueshme nga mosha, ndërsa përdoruesit e moshave 35 dhe 54 vjeç klikojnë numrin më të madh të reklamave çdo muaj. Në anën tjetër, përdoruesit në dy skajet e spektrit të moshës kanë më pak gjasa të klikojnë në reklamat e Facebook, ku përdoruesit mbi moshën 65 vjeç kanë më pak gjasa të klikojnë reklamat.

Këto zbulime të moshës mbahen të vërteta për përdoruesit meshkuj dhe femra. Gjithashtu ka ndryshime në mënyrë kuptimplotë midis vendeve, me përdoruesit në vendet e Afrikës dhe Azisë, kanë shumë më pak gjasa të klikojnë në reklama në krahasim me përdoruesin tipik global. Megjithatë, është e paqartë nëse ky ndryshim është për shkak të perceptimeve individuale të reklamimit, ose nëse ka thjesht më pak kompani që reklamojnë në Facebook në këto rajone, duke rezultuar në më pak reklama për përdoruesit që të klikojnë.  Mesa duket këto shifra mund të bëjnë që markat të rishikojnë strategjitë e tyre dhe masat e suksesit.

Rasti video.

Facebook nuk ofron njohuri për performancën e postimeve sipas formatit të përmbajtjes, por për fat të mirë, Locowise e bën. Të dhënat më të fundit të kompanisë sugjerojnë se më pak se 4% e njerëzve që e shohin postimin, bashkëveprojnë me të në një farë mënyre.

Është e rëndësishme të theksojmë se këto janë shifra mesatare për postimet nga një gamë e gjerë e llojeve të faqeve dhe madhësive, nga faqet më të famshme të botës, përmes të gjitha llojeve të faqeve të markave dhe deri në faqet e vogla të komunitetit të angazhuar.

Si rezultat, mund të shihni rezultate mjaft të ndryshme në faqen tuaj. Për më tepër, normat e angazhimit ndryshojnë në mënyrë të konsiderueshme sipas formatit të përmbajtjes.

Përmendi kështu, videoja, e cila duket se funksionon më mirë, me një mesatare prej 6% të përdoruesve që shohin një video në Facebook-un e tyre të Newsfeed-it duke klikuar, komentuar ose rishpërndarë postimin. Fotografitë janë formati i dytë më interesant i përmbajtjes, megjithëse të dhënat më të fundit sugjerojnë se më pak se 5% e atyre përdoruesve që shohin një postim në Newsfeed do të vazhdojnë të angazhohen me të.

Në anën tjetër të spektrit, përditësimet “status” ofrojnë nivelet më të ulëta të angazhimit mesatar. Në këtë rast, nëse do të investoni në promovimin e përmbajtjes në Facebook, do të shihni një rezultat më të mirë nëse investoni në përmbajtje videosh cilësore. /PCWorld Albanian

Lajmet e fundit>